Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kastrera en kisse privat??

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Nej håller INTE med... Carolina är väl inte Öppen och Spontan!

Då gör man inte såna saker som hon gör som att till exempel gå bakom ryggen på folk...

Jag kan väl delvis hålla med om att nog Rebekah kör ett spel... men Lina är minsann inte ett dugg bättre, Rebekah säger åtminstonde ifrån. Gör Lina det? Nej!

Comment

Aha, så det är bättre att snacka bakom ryggen än att säga det i ansiktet? Carolina är en liten fjortis i en kvinnas kropp. Unleash the devil inside her

Comment

Carolina snackar mkt skit om alla andra men utan henne skulle det inte hända något i huset.........

Comment

Håller med Mittsy... utan Lina hände det inget INNAN! Men jag tycker hon är utjatad nu! Och Estling...

Jag hoppas det inte var mitt inlägg du svarade på , för då har du inte läst det.

Comment

det var roligt att se lina o olivier som ett kärlekspar i början

men nu vill man inte titta när dom sätter i gång

dom är vidriga

Comment

rainam> Spontan? En prutt är spontan...

hon lever för stunden och skiter i resten. Vänder kappan efter vinden - för så är hon van från nöjesbranchen.

Jag tycker lite synd om henne för skönheten varar inte för evigt...dessutom så har några här fått nog av den \"skönhet\".

Marlene, som var hennes lille \"slav\" är borta nu - så nu är hon bara med sin Elikopter.

Comment

Öhh stepfather... vadå mätta på hennes bröst?? Jag tror inte därför hon kom in i huset ska du se. Hon är grym!! Ut med fula Rebekaf fanskapet istället!!

Comment

Kastrera en kisse privat??

Jag sökte på "veterinärer" på hitta.se och hitta 5 st i visby.

Ringde runt och frågade om priser.
                  En kille bla, som heter Torsten (*garvar och tänker på alice*), tar 200.- för vaccin och 200.- för en kastrering. Och Gotlands smådjursklinik tar 455.- för en kastrering...

Tror ni att man kan lita på en privat-veterinär?? Jag menar 200.- är ju ingenting för en kastrering!!

OCH... hur gammal måste katten vara för en kastrering? Och hur går en kastrering till?

Comment

Originally posted by turbotrollet

En kille bla, som heter Torsten (*garvar och tänker på alice*), tar 200.- för vaccin och 200.- för en kastrering. Och Gotlands smådjursklinik tar 455.- för en kastrering...

Tror ni att man kan lita på en privat-veterinär?? Jag menar 200.- är ju ingenting för en kastrering!!

OCH... hur gammal måste katten vara för en kastrering? Och hur går en kastrering till?
                    Jamen, är inte alla veterinärer privata?

Jag tror väl att du kan lita på Torsten.

hur gamla de skall vara för kastrering vet jag inte, de ändrar ju det där hela tiden.
                    Var inte Rune och kastrerade sin katt för inte så länge sedan?
                    Den katten är ju inte gammal.

Comment

Det låter ju jättebra, Turbot! Jag går hos en privatpraktiserande vette, han har en liten praktik i en källarlokal och han är skitduktig. 200 pix låter som taget, tycker jag. Jag betalade 400 för kastrering hos Bergling (som våran vette heter).

Du kan kastrera katten som kattunge, du behöver inte vänta tills han är könsmogen. Det är ett enkelt ingrepp, han blir nersövd och det tar inte lång stund alls.

Comment

Bra, då tar jag två flugor i en smäll.. en vacc-spruta och kastrering.. (man kan väl göra det på samma gång??)

För jag tror inte att han är vacc eftersom han var så billig.. då kan man säga att han kostar 300 kronor då. (ja, + avmaskningsmedlet..)

Eftersom kastrering inte brukar ingå i ett kattköp.

Comment

jag går emot dom nya rönen och tycker att en kisse skall vara minst 6 månader, det rekommenderar dom här iaf

Han kan få urinsten när han blir äldre annars, men där går många åsikter isär

jag hade en vet hemma här när jag kasterade lotta, gick kanonbra

dom tar bort kulorna tt, en mkt ingrepp på en hanne

det kryper längre och längre ner i åldrarna nu med kastrering, men ingen vetju hur det blir sen, när den blir vuxen

jag skulle iaf väntat till han var runt 6 månader, MINST öronmärk honom också, och du, försäkra honom från dag 1

Comment

Originally posted by mior
                            jag går emot dom nya rönen och tycker att en kisse skall vara minst 6 månader, det rekommenderar dom här iaf

Han kan få urinsten när han blir äldre annars, men där går många åsikter isär

jag hade en vet hemma här när jag kasterade lotta, gick kanonbra

dom tar bort kulorna tt, en mkt ingrepp på en hanne

det kryper längre och längre ner i åldrarna nu med kastrering, men ingen vetju hur det blir sen, när den blir vuxen

jag skulle iaf väntat till han var runt 6 månader, MINST öronmärk honom också, och du, försäkra honom från dag 1
                            Okej, men då väntar jag (för säkerhets skull), jagm enar, det är ju inge bråttom, han ska ju vara en innekatt..

Vad heter försäkringen då? Dolda fel?
                            Och vilket försäkringsbolag ska man ha? Agria?

Comment

Okej, men då väntar jag (för säkerhets skull), jagm enar, det är ju inge bråttom, han ska ju vara en innekatt..

Vad heter försäkringen då? Dolda fel?
                              Och vilket försäkringsbolag ska man ha? Agria?
                              Ja, jag kastrerade ju Pepsi när han var nästan ett år då. Och det gick ju bra. Fast det är säkert ingen fara med att kastrera en liten kattunge heller.

Jag har Agria Djurförsäkring på bägge katterna och den är inte så farligt dyr tycker jag. Jag anmälde bägge kissarna online och sen beställde jag autogirobetalning varje månad. Så de drar automatiskt en gång i månaden.

Det tycker jag funkar bra, men iofs så har jag inte haft några skador på katterna, så vet inget om hur de är när det gäller ersättning och sånt.

Comment

Originally posted by JessicaRabbit
                                Ja, jag kastrerade ju Pepsi när han var nästan ett år då. Och det gick ju bra. Fast det är säkert ingen fara med att kastrera en liten kattunge heller.

Jag har Agria Djurförsäkring på bägge katterna och den är inte så farligt dyr tycker jag. Jag anmälde bägge kissarna online och sen beställde jag autogirobetalning varje månad. Så de drar automatiskt en gång i månaden.

Det tycker jag funkar bra, men iofs så har jag inte haft några skador på katterna, så vet inget om hur de är när det gäller ersättning och sånt.
                                Och hur mycket drar de i månaden? (för en katt) är det försäkring för "dolda fel" eller finns det fler?

Äsch, jag går ut på agria såklart!

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X