Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kastrera en kisse privat??

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kastrera en kisse privat??

Nu är det kört för Carolina. Hon har byggt sitt eget hus med Olivier och kan inte tävla med \"det fina paret\".

Hon skadar gruppens budget och har humörsvängningar.

Dessutom så tror jag att vi är mätta på hennes bröst. Mer tillför hon inte längre.

Håller med dej. Är väldigt trött på henne.

Comment

Hon är nog en mullvad

Comment

Jo, intriger!

Comment

äh, kasta ut Rebekha istället! Hon har inget av det som carolina har!

Comment

Pizzaman> mest av tiden så håller hon Olivier i en järnhand och låter inte honom vara en rolig person som han är. Istället så leker dom kaniner. Vilket är inte snygg med tanke på hennes tunga...

bläääää. Intriger...dom kommer utan henne.....

Comment

Bra att några håller med mig att hon ska ut....

Comment

Jag tror nog att Lina gjort sitt... det blir ingen bra tv längre... Bara tjatigt

Comment

Tror att fler och fler ogillar henne. Innan var hon rolig ibland och sa roliga kommentarer, men nu är det bara gnäll hela tiden.

Comment

har aldrig tyckt hon varit rolig.. men men

Comment

Hon pratar jäkligt mycket SKIT tycker jag! Gillar inte folk som ena stunden pratar vänligt och så fort de vänder ryggen till så ska det kommenteras... Är det inte bättre att till exempel säga till Rebekah själv att \"vem fan tror DU att DU är\" Men nej.... Det ska snackas i stället... Avskyr sådant. Och det bevisar bara vilken typ av person hon är tycker jag.

Comment

Det går inte att unvika varandra i vanliga fall umgås man inte med vissa människor som nu, prova själva..

Jag skulle hellre ta och dra om det vart jobbigt...

Comment

carolina är öppen, spontan och sen har hon ett j:a humör, men det är ju charmigt att hon inte håller igen allt.

Rebekha är bara slipad, inkännande och försöker att förklä sina exhibitionistiska sidor. \"Nej men, jaa lixom vill vara treevlig mot aaalla personer, jaa eee sån som person\"....jo visst, bruden!

Comment

Du har så rätt! Hon har inte fått den blinda dyrkan av de andra som har räknat med, nu har hon bara Olivier kvar som ja sägare. Marlene var ju annars den perfekta nickedockan. De andra kommer nog att surna till rejält (liksom vi tittare) när hon fortsätter att förlora slantar åt dom...

Comment

Carolina ska vara kvar..Hon e BÄST!!!

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X