Jag kan inte förstå folks förtjusning i att leta skandaler och sådant som skulle kunna vara negativt om folket i BB-huset. De är helt vanliga människor. Alla människor har något skelett i garderoben, och någon skandal de helst vill glömma. Nöj er med att uppskatta vad som händer i huset, och sluta skriva skit om folk.
Har ni sett det här?
Collapse
X
-
-
Comment
-
hmm låter som en nice club..fniss..droger finns ju på varenda ställe idag..ql att rebekah har jobb..iaf..till skillnad från många parasiter..- Quote
Comment
-
polymorphic: Nej jag är inte heliga Birgitta, jag är Allan Akbar, The Great Allan. Fler frågor?
Men du är uppenbarligen en sopgumma, som gillar att leta i folks skräp.- Quote
Comment
-
-
-
-
polymorphic: Skaffa dig ett eget liv istället så slipper du använda andras liv, och andras skandaler, som substitut för att ge dig lite spänning i livet. \"Living-by-proxy\" som du tydligen håller på med är enbart patetiskt.- Quote
Comment
-
Allan Akbar:
Varför kallar du allt vad deltagarna gjort för sopor? Är rebbe en \"dålig kvinna\" nu?- Quote
Comment
-
Comment
-
Tack för den infromationen. Som BB-fan tyckte jag givetvis att det var mycket intressant. Synd jag trodde att hon var en relativt vanlig och normal tjej. Strippa och och knulla i tv, - f-n va tattigt!- Quote
Comment
-
-
Jag förstår dig, jag kan se tex Ester i andra djur. (en utav Andrees mammas kissar) jag kan se henne i grodor elr allt möjligt..Originally posted by Boubouja, men hur ofta ser man en sån då??
förutom om man går på Skansen
jag tyckte det var skitkul!
Comment

Comment