Announcement

Collapse
No announcement yet.

Har ni sett det här?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Har ni sett det här?

Hon har jobbat som strippa på Geisha Garden i Borås.

Och? Intresseklubben noterar frenetiskt.

Är du avundsjuk för att de inte ville anställa dig?

Comment

Var det inte Granngården i Mjölby?

Comment

Fy fan va äckligt blääääää

Comment

Farligt då...jag tycker inte att det är fel i att strippa bara, om man gör det hemma för sig själv haaaaaa

Comment

Skriv nåt mer intressant då Allan-ballan

Comment

hummingbird: Hade du tänkt dig att vi skulle bli chockade? Eller uppfatta det som något negativt? Varför skrev du det egentligen?

Comment

jobba som strippa så ung jag menar hur rolig kan det va att bli tittad av gamla gubba........jag är inte gammaldags men tycker att hon är så ung..

Comment

Hon jobbar åtmindstånde.... sitter inte hemma och tar emot bidrag..

Comment

jag tycker att det är bra att man tjänar sina egna pengar.

Comment

wilma.....så klar det är mycket bättre det än att ha bidrag ..så klart att det är bättre det...jag bara tyckte att hon är så ung ...

Comment

Allan: Jag skrev det för att jag tyckte det var en kul grej att dela med forumet, inget annat, men tydligen så måste man skriva att WW III har börjat eller nåt för att inte få massa skitkommentarer

Comment

Sur Kärring: Man kan väl nästan bara jobba som strippa när man är ung. Hur många vill kolla när man är 40?

Comment

hummingbird

hahaha ...det är sant...jag bar tycker att hon ser så ung ut inget mer

sen om hon trippar o sånt shit samma för mig......

sån andra i tråden sa bättre att jobba så än o ta bidrag

när jag var i hennes ålder jag jobbade oxå hård

i en kafeteria y universitetet o på varanan helg bädade jag sängar o städade på en hotel.

Comment

Leta lite och här är några kommentarer om en klubben. Några är ganska roliga.. :-)

Peter - 11/28

Jag skulle vilja säga att Geisha Garden är det bästa stället jag har varit på. Det kan i och för sig bero på att det ända jag gjorde var att titta på en tjej vid namn Nikita strippa framför mig... Hon är om ni inte förstått, bland det vackaraste jag någonsin sett!!

lolle - 11/16

sämsta haket jag nånsin vart på. Billig stil på, folket, inredningen, personalen och tjejerna. Inget utöver det vanliga, några småbystade, halcmulliga tjejer. Absolut inte värt pengarna, dåliga vibbar i allmänhet där.

to last poster - 11/4

to translate the posts into english, go to a translation site and highlight and copy the posts on here in a different language and then post them in the box and click the translate button, the language of this page is probably swedish

ditrtygirl - 8/12

Please girls.. can you give me some info in english.. is this a good club?

Magnus - 8/6

Vilka tjejer är det som jobbar där? Finns det några med stora bröst? Hörde att Lusie jobbar där, kan någon verifiera det?

Peppe - 7/31

Till Alex

Jag har varit där tre-fyra gånger i år och då har det varit lite tunt med både gäster och tjejer, men de två till fyra tjejer som har varit där har alla varit snygga. Du kan köpa (fr 300:-) table dance men jag tror inte dom har \"runkmöjligheter\". Stället är fräscht och tjejerna hyfsat trevliga.

Alex - 7/21

Hej!

Tänkte eventuellt göra ett besök på klubben i sommar. Undrar därför lite hur klubben fungerar. Är stället fräscht? Är tjejerna riktiga läckerbitar och finns det table och lapdance? Går det också att få privatshow med \"runkmöjligheter? Stämmer öppettiderna (tors-lörd)?

Jonas - 7/19

Här jobbar en av världens snyggaste kvinnor! En blond tjej med stora tuttar...

Henrik Håkansson - 7/2

Var där i lördags, dåligt med folk och flera personer som sålde droger. Undrar hur många av tjejerna som använder?

Henrik

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X