Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mysko!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Simsan
    Om du hört ett jamande måste han ju va i närheten.. kanske fastnat i stupröret
    Nääää, det finns inga stuprör i närheten..hur som helst är de som finns alldeles för smala för min stora katt.

(finns ett på på gaveln av vårt hus, men det är så långt bort från min balkong så det skulle isf inte hörts ända till min balle)

Nja, jag är nog ändå inne på att jag måste ha inbillat mej jamet. Eller så var det en annan katt i närheten..

Fast nog lät det som Pepsi, han har ett rätt distinkt jamande.

Comment

han kanske är inne hos grannen, om de har ett fönster öppet kanske du kunnat höra hans jamande...
      grannen kanske inte ens sett att Pepsi sprungit in dit?

Comment

Originally posted by JessicaRabbit
        Jadå, det ska jag. Förmodligen är han väl ute och springer och har det helball..det är bara jag som är "hönsmamma"

Fast nog är det mysko...med det där jamandet...men jag måste ju ha inbillat mej. Det är den enda logiska förklaringen.

Han kommer väl lunkandes ikväll när han vill in i stugvärmen och få lite krubb i sig..

Hoppas Pepsi kommer hem ikväll..hungrig & nöjd efter allt springande..förstår att du e orolig

Comment

Hade samma tanke i förmiddags, eftersom hönsnätet blås sönder så går det ju jättebra att knalla in på balkongen brevid. Men där var det igenstängt, inte ens ett fönster på glänt. Nå, skulle det vara så, att han blivit instängd hos dem, så kommer de ju hem om ett par timmar, så ordnar det sig. Har kikat in över mitt eget balkongräcke, men har inte sett nåt som tyder på det..men visst..är han i deras sovrum och står vid balkongdörrn deras och jamar, skulle det ju höras till min balkong.

Nå, just nu kan jag inget göra, bara att vänta..

Comment

Originally posted by starfriend
            Hoppas Pepsi kommer hem ikväll..hungrig & nöjd efter allt springande..förstår att du e orolig
            Det gör han säkert, tack för omtanken! Klart man är orolig..han är ju ute jämt på nätterna så för den skull är jag inte orolig..men han har ju aldrig hoppat från balkongen och själva försvinnandet känns så mysko..det är väl därför jag är lite nojig nu.

Comment

Nu har Pepsi kommit hem. Var ute på ballen nyss för att ta blosset-efter-maten och då kom han utspringande från buskarna från andra sidan gården. Gick ner och hämtade in honom och han härjade på mig hela vägen in...fniss.

Så då var det nog som jag inbillade mej ändå, det där jamandet imorse.

Är jag hönsig eller är jag hönsig?

(ska snarast möjligt åtgärda hönsnätet och sätta upp belysning på ballen, vill ju inte att katterna ska bli utestängda och ramla ner..tror han ramlade ner faktiskt, han är för feg för att hoppa. Tror jag..)

Comment

vad skönt att han är hemma igen!!

Comment

Jaa, verkligen! Men det verkar då inte ha gått nån nöd på honom, inte. Känner mig lite smådum nu att jag gått och oroat mej som en annan hönsmorsa..

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                  Working...
                  X