Värtahamnen (fast Carro tror fortfarande att de är i Frihamnen...vad förvånad hon kommer att bli)
blev kär
Collapse
X
-
-
-
-
-
Jag och Pred Ferry kan ordna guidade resor dit för alla intresserade bönder. Vip lounge när vi kommer fram för att se barackerna.
Bussar går från Stureplan... det står Vaschegoood på dem- Quote
Comment
-
-
-
blev kär
nu på förmiddagen
träffade en granne i huset mittemot som har en storpudel blandning som är 5 år och jättegosig!!
då berättade tjejen att hon hade 6 valpar hemma som var 6 veckor, hon trodde pappan var collie
hmmm skumt att inte ha koll på det, men skitsamma, vilka ljuvliga valpar det var, två helsvarta släthåriga, två lockiga, helsvarta, och två som var ännu sötare, speciellt en som var leonbergerfärgad alldeles tufsig och jättelik en collie i kroppen, liten tjock kropp med ett ben i varje hörn
*viiiiil ha*
men det går ju inte för värken, men guuuud så söta dom var,,,,,,,
5 tikar, en hanne, den hette karlsson
Comment
-
är lite ledsen att jag inte kan ha vovve, har ju haft en långhårig collie.....
men men, det är som det är
synd jag inte har digitalkamera, då hade ni fått dregla
du vet, dom var sådär mjuka i sättet, inte helvilda utan så himla mysiga
lotta viskar just nu: åhh matte kan inte du skaffa vovve, jag som har bott med 10 katter och tre hundar??????- Quote
Comment
-
ja, tråkigt att du inte kan ha vovveOriginally posted by miorär lite ledsen att jag inte kan ha vovve, har ju haft en långhårig collie.....
men men, det är som det är
synd jag inte har digitalkamera, då hade ni fått dregla
du vet, dom var sådär mjuka i sättet, inte helvilda utan så himla mysiga
lotta viskar just nu: åhh matte kan inte du skaffa vovve, jag som har bott med 10 katter och tre hundar??????
och tråkigt (eller tur) att du inte har digitalkamera
tolkar du också in saker i katternas beteende, hör du vad dom säger fast de inte öppnar käften?

Comment
Comment