Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vibrerande kattspade

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Lina ärlig?? Not!!!

Comment

Nej men Lina är en ganska hetsig och osmidig typ som gapar innan hon tänkt efter. Sådana personer kan vara ganska svåra att dra jämt med. Och hon har förlitat sig alldeles för mycket på en kille som i själva verket är en jäkla vindflöjel. Hade hon varit det minsta smart hade hon inte gjort så, hon bygger in sig i ett hörn bara.

Comment

Vibrerande kattspade

http://www.tradera.com/auction/aid_11900873

Nån som testat den?
        (¯`°•.¸ ღ♥ BF 100927 ♥ღ ¸.•°´¯)

Comment

Men för i helvete!!

Hur svårt är det att sila med en ovibrerande kattspade då?

Comment

Har ingen katt så jag har inte testat.
            Såg dem för någon månad sedan för första gången, antar att du har trist idag och sitter och kollar alla auktioner på Tradera? Iaf, det gör jag när jag har trist ibland och såg då de där spadarna.
            Heeeeeeeeeeeelt sanslöst onödiga.
            Orkar man inte vippa av sanden då orkar man inte ha katt heller.

Comment

Originally posted by TequilaLady
              Såg dem för någon månad sedan för första gången, antar att du har trist idag och sitter och kollar alla auktioner på Tradera? Iaf, det gör jag när jag har trist ibland och såg då de där spadarna.
              WORD!

(som någon brukar skriva)

Comment

Originally posted by TequilaLady
                Haha håller med.
                Orkar man inte fixa lådan så hur tusan ska man orka jaga katten när den snott något, dammsuga varje gång en blomma åker ner i backen, osv

Comment

Originally posted by msfantasia
                  Haha håller med.
                  Orkar man inte fixa lådan så hur tusan ska man orka jaga katten när den snott något, dammsuga varje gång en blomma åker ner i backen, osv
                  Apropå snott något. För det var PRECIS vad Gary gjorde häromdagen! *garvar vid tanken*

För det första är han besatt av pengar. Han blir tokig när han hör eller ser pengar (mynt). "Mina pengar! Mina pengar! Miiina pengar!" (tänker på "hitta nemo" fisken som jagar bubblor i akvariet).. han är en lite tjuuuuv!

Jag har en "svans" (ni vet, pälssvans, fejk, som en nyckelring, typ) ganska stor, 2 dm lång. Den är gary TOKIG i!! Men han får inte leka med den!

Jag hade glömt stänga dörren till sovrummet, och svansen låg mitt sängbord, jag sitter i fåtöljen i vardagsrummet. Sen av en "slump" tittar jag ut i hallen, och då ser jag Gary lunka förbi med svansen hängandes ur munnen, och den är ju så stor, så den släpas med under hans mage... ja, jag vet inte hur jag ska förklara... men det såg så jäääävla kul ut, som om han försökte lunka förbi mig med sitt byte, utan att jag skulle se...
                  Jag garvar ihjäl mig och går efter honom.. när jag kommer till hallen ligger han PÅ svansen, som om han försöker gömma den... jag kunde inte bli arg på honom.

Comment

Haha visst är det hur kul som helst att se hur de försöker gömma vad de snott, genom att låtsats som att de inte alls har de i munnen

Igor är strumpgalen, ligger det en strumpa framme så tar han den, han vet att han inte får. Så han gör precis som Gary drar den under sig och snubblar hela tiden

Comment

Originally posted by msfantasia
                      Haha visst är det hur kul som helst att se hur de försöker gömma vad de snott, genom att låtsats som att de inte alls har de i munnen

Igor är strumpgalen, ligger det en strumpa framme så tar han den, han vet att han inte får. Så han gör precis som Gary drar den under sig och snubblar hela tiden
                      Ja, det är så sött!

Nu vet jag varför alla saker flyttar på sig..

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                      Working...
                      X