Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vibrerande kattspade

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vibrerande kattspade

hon gömmer sig inte bakom andra utan står själv stadigt för sitt eget tjurande och sina egna glädjefnattningar.....

oj då ! Flera kilometer i eller ?

Comment

ja kan inte hålla med!!!!

Comment

jag gillar lina.... hon är rak o står för sitt....

Comment

Hon är i alla fall ingen gruppmänniska.

Comment

Lina ÄR årets BB...

Comment

hon har verkligen vuxit

Comment

pia<< du sa det som jag inte hitta......stämmer på örat....

Comment

Håller med. Hon borde vinna för att hon säger vad hon tycker och är ärlig mot de andra! Hon snackar inte skit, hon säger det till dem själva först och sedan kanske hon säger det till någon annan. Men det är inte att snacka bakom ryggen. Rebekah, Ulrika och Carro har pakt. Carro och Stefan har pakt. Olivier och Stefan har pakt. Vad är det här? Ut med Stefan och Carro! ´

Carolina sa till Carro att hon gilla henne enormt, att hon var en skön tjej och att hon tycker om henne som fan. Varro bara, desamma vi klicka liksom direkt. Men två sekunder senare snackar hon skit om carolina hos stefan. uscha mej

Comment

men vad bra..........

Comment

till lucina alltså..........)

Comment

Lina är huset största skitsnackare. Mer självupptagen stackare var länge sen man såg. UT MED HENNE!

Comment

ja skönt nar nån tar upp tråden när man tappar den pia.....det gjorde du bra (=: ******

Comment

Tycker Lina är ganska ojuste mot gruppen, hon beklagar sig att alla vänder henne ryggen, men herregud hon har ju i princip isolerat sig med Olivier och själv struntat i de andra, inte så konstigt om man blir lite \"utfryst\" då.

Comment

Nena2000 -> Jo det finns en poäng i det. Men jag tror inte dem andra är helt oskyldiga heller. Dem hade ju pakt emot Marlene också. Vad hade hon gjort? Så jag tror att det är bådas fel. Inte bara Linas!

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X