Announcement

Collapse
No announcement yet.

Jag blir tokig!!!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Finns inget bra med den fjanten

Comment

att vi inte har lukt-tv....byter aldrig kallingar...

Comment

sayyareena

Måndag 8 mars, 13:58

Att han är som en tecknad figur...en variant på patetiske Mr Been i fransk/svensk/arabisk version...

HAHAHAHHAHAHAA

Comment

Han visar att man kan köra en sämre helikopter än naken-janne det var roligt.

Comment

Burlesk

Naken-Janne ser bättre ut utan kläder än Olivier....det måste vara hårt :O)

Comment

Ja han ser ut som Mr Bean och beter sig som Mr Vampyr (suger i sig i det han vill ha och skiter i resten)... En lustig kombination faktiskt!

Comment

inget alls..

Comment

smaskig:......*fnissar*

Comment

Att han är en ja-sägare till Stefan

Comment

Han tycker om att använda ordet punish.

Comment

Jag blir tokig!!!

Jävla skrikande på min löpande katt. Hon hade ju en vilopaus sen em och tidig kväll - men nu har hon satt fart igen. Nyss försökte Pepsi säta på henne igen. Jag fick slänga ut han. Hoppas p-pillrena hjälper jag ska hämta imorrn.

Emma blev ju vansinnig på henne i natt och i morse med..hon fattade ju inte vad kattfasen höll på med. Förut ikväll fick jag förklara lite om katternas "blommor och bin" för henne. Hon visste ju inte vad det innebär att en honkatt löper.

Vilket föranledde henne att komma in på människodito också för hon hade inte helt klart för sig hur det funkar med ägglossning och menscykeln- trots att hon själv har fått mens. Men hon trodde man bara kan bli med barn när man har mens!

Jag som trodde jag hade förklarat så bra, men hon hade väl glömt bort den förklaringen..och i skolan har dom inte snackat om sånt än.

Ps: Undrar om det funkar att ge katten en kall dusch???

Comment

ja jisses, vad säger man. härligt med ungar, och katter vanligtvis....

jag lider med er och stackars Misja.
                          och stackars Pepsi... han måste vara förvirrad, han är ju kastrerad men vill ändå hoppa på henne... kanske för å få tyst på henne

Comment

Kall dusch kan ju funka för oss människor ibland så testa, vetja!
                            Jag är optimist så jag behöver inte vara positiv.

Comment

Sådärja. Första p-pillret intaget. Hon var så duttig såååå. Svalde meddetsamma. Nu ska hon äta ett om dan i fem dar först. HOPPAS det avbryter brunsten.

Inatt fick jag stänga bägge sovrumsdörrarna (jag har ju två ingångar till sovrummet) samt sätta in öronproppar för fy fan vad hon sprang omkring och skrek. Och hela tiden skulle hon upp i sängen och så stod hon och strök sig på mitt ansikte och jamade. Sen ner igen och rusa runt och skrika och sen upp igen osv.

Konstigt att Pepsi är så intresserad fast han är kastrerad...könsdriften är tydligen inte borta, bara förmågan..? Känns ju lite...eeeh..grymt..

Comment

Originally posted by JessicaRabbit
                                Sådärja. Första p-pillret intaget. Hon var så duttig såååå. Svalde meddetsamma. Nu ska hon äta ett om dan i fem dar först. HOPPAS det avbryter brunsten.

Inatt fick jag stänga bägge sovrumsdörrarna (jag har ju två ingångar till sovrummet) samt sätta in öronproppar för fy fan vad hon sprang omkring och skrek. Och hela tiden skulle hon upp i sängen och så stod hon och strök sig på mitt ansikte och jamade. Sen ner igen och rusa runt och skrika och sen upp igen osv.

Konstigt att Pepsi är så intresserad fast han är kastrerad...könsdriften är tydligen inte borta, bara förmågan..? Känns ju lite...eeeh..grymt..
                                Jag tycker det är skitjobbigt med löpekatter. Fast jag VILL ju inte tycka det men det är ju ett gapande och rumpdarrande och gnyende som man kan bli tokig på.... Jag har hållit mig till kastrater efter min första och enda hona...*diskriminerar*

Hoppas du får sova inatt.
                                Jag är optimist så jag behöver inte vara positiv.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X