Announcement

Collapse
No announcement yet.

Jag blir tokig!!!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Klossan
    Jag tycker det är skitjobbigt med löpekatter. Fast jag VILL ju inte tycka det men det är ju ett gapande och rumpdarrande och gnyende som man kan bli tokig på.... Jag har hållit mig till kastrater efter min första och enda hona...*diskriminerar*

Hoppas du får sova inatt.
    Pepsi är den första hane jag haft nånsin, har bara haft honor förut. Den första gav jag p-piller men då hon spottade ut dem i smyg blev hon ju med barn ändå. Sen har jag låtit efterföljande honor få varsin kull sen har jag kastrerat dem. Så man borde ju vara van vid löperiet, men det var ju ett tag sen jag behövde uppleva detta. Hade glömt hur jobbigt det är...*puh*

Fast det är klart, jobbigast är det ju för kattan. Och så tycker jag hemskt synd om lille Pepsi nu med, som tydligen har könsdriften kvar..frustrerande DET måste vara då, att vilja men inte kunna...

Comment

Originally posted by JessicaRabbit
      Pepsi är den första hane jag haft nånsin, har bara haft honor förut. Den första gav jag p-piller men då hon spottade ut dem i smyg blev hon ju med barn ändå. Sen har jag låtit efterföljande honor få varsin kull sen har jag kastrerat dem. Så man borde ju vara van vid löperiet, men det var ju ett tag sen jag behövde uppleva detta. Hade glömt hur jobbigt det är...*puh*

Fast det är klart, jobbigast är det ju för kattan. Och så tycker jag hemskt synd om lille Pepsi nu med, som tydligen har könsdriften kvar..frustrerande DET måste vara då, att vilja men inte kunna...
      Ja. Fast jag tror mest att en kastrerad hane undrar vad sjutton som händer med kompisen...tror inte att könsdriften är kvar så starkt att dom lider....

Min kastrerade hanne såg mest förvånad och förvirrad ut när humlan började på...Fast det är ju min tolkning... ....men inte var han "på" iaf..
      Jag är optimist så jag behöver inte vara positiv.

Comment

Originally posted by Klossan
        Ja. Fast jag tror mest att en kastrerad hane undrar vad sjutton som händer med kompisen...tror inte att könsdriften är kvar så starkt att dom lider....

Min kastrerade hanne såg mest förvånad och förvirrad ut när humlan började på...Fast det är ju min tolkning... ....men inte var han "på" iaf..
        Igår på förmiddagen såg han först nyfiken och sen förvånad ut..sen gömde han sig ett tag för Misja var ju något påträngande och kärvänlig..men sen så blev han intresserad..försökte sätta på henne flera gånger. Han klev ju på bakifrån, bet tag i nacken och försökte hmmm..ja få in den. Jag lyfte bort honom varenda gång.

Nä, nu ska jag ta bussen till stan för jag måste ta kort på lilla mej..till nytt id-kort.

Comment

Jaha, löperiet tycks ha avstannat. Verkar p-pillren så fort att det avstannar på en dag? Nu är hon helt och hållet sig själv igen, kan det verkligen bero på att hon fick ett p-piller igår??? Nåja, det känns ju skönt iaf.

Comment

Originally posted by JessicaRabbit
            Jaha, löperiet tycks ha avstannat. Verkar p-pillren så fort att det avstannar på en dag? Nu är hon helt och hållet sig själv igen, kan det verkligen bero på att hon fick ett p-piller igår??? Nåja, det känns ju skönt iaf.
            gu va skönt!
            vet inte hur de där pillerna funkar, men om hon mår bättre idag så är det ju toppen
            För er allihop

Comment

Undrar om jag kan strunta i att ge henne p-piller nu? Eller om löperiet kommer tillbaka då?

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
              Working...
              X