Announcement

Collapse
No announcement yet.

Förbaskade katt att skrämma mej sådär!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by gason
    Okej, *antecknar*
    Måste jag äta kattmat också . *börjar bli tveksam*
    Ja självklart. Fast du kan ju skippa burkmaten och torrfodret och ta stekt strömming eller lax eller nåt. *hehehe*

Eller varför inte gåslever?

Comment

Originally posted by JessicaRabbit
      Ja självklart. Fast du kan ju skippa burkmaten och torrfodret och ta stekt strömming eller lax eller nåt. *hehehe*

Eller varför inte gåslever?
      Då är jag redan på god väg, åt faktiskt lax till lunch alldeles nyss .
      Har läst om insektsjagande (och ätande ) katter på forumet, är det obligatoriskt eller .
      *fortfarande lite tveksam*
      -"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"

Comment

Då är jag redan på god väg, åt faktiskt lax till lunch alldeles nyss .
        Har läst om insektsjagande (och ätande ) katter på forumet, är det obligatoriskt eller .
        *fortfarande lite tveksam*
        Jajamensan. Det ingår i alla katters vardag att man ska jaga och käka upp alla flygfän man kan få tag i. Flugor, myggor, spindlar, getingar och harkrankar. Och det gör inget om en och annan blomkruka går sönder på kuppen Det får man bonuspoäng för. Tror jag iaf.

Comment

WOW, får man skriva om katter här igen. VAD ROLIGT!! Så mycket bus dom kan hitta på dom små liven. Nu känner jag mig hemma igen.
          Jag sover inte. Ni tror att jag sover men det gör jag inte, jag filosoferar.

Comment

Jajamensan. Det ingår i alla katters vardag att man ska jaga och käka upp alla flygfän man kan få tag i. Flugor, myggor, spindlar, getingar och harkrankar. Och det gör inget om en och annan blomkruka går sönder på kuppen Det får man bonuspoäng för. Tror jag iaf.

När jag tänker efter brukar jag redan jaga ifatt alla flygfän som finns, fast jag äter inte upp dem... Ännu.

Några bonuspoäng för sönderslagna blomkrukor blir det garanterat inte, tänker på tallriken och sura grannen för två veckor sedan.

Comment

När jag tänker efter brukar jag redan jaga ifatt alla flygfän som finns, fast jag äter inte upp dem... Ännu.

Några bonuspoäng för sönderslagna blomkrukor blir det garanterat inte, tänker på tallriken och sura grannen för två veckor sedan.
              Javisst ja, din gnälliga granntant, henne hade jag ju glömt. Bäst du busar försiktigt då

Originally posted by kattmamman
              WOW, får man skriva om katter här igen. VAD ROLIGT!! Så mycket bus dom kan hitta på dom små liven. Nu känner jag mig hemma igen.
              Nej då, inte alls. Det var bara jag som var för lat för att gå in till rätt avdelning. Också tyckte jag att personalen här gott kunde få göra lita nytta

Comment

Javisst ja, din gnälliga granntant, henne hade jag ju glömt. Bäst du busar försiktigt då
                *tuggar tyst på en kabel och sneglar på blomkrukorna*

Comment

*kastar iväg en leksaksråtta och råkar träffa en blomkruka som brakar i golvet med en ljudlig krasch*

Comment

*kastar iväg en leksaksråtta och råkar träffa en blomkruka som brakar i golvet med en ljudlig krasch*

Härlig animering, "En katts liv i ett nötskal".

Comment

Härlig animering, "En katts liv i ett nötskal".
                      Ja, förutom maten och ätandet, för det saknas. Äta, sova och leka, det är kattens liv. Fan, man skulle fötts till katt istället, vilket himla bra liv!

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                      Working...
                      X