Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vad gör mina katter just nu?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vad gör mina katter just nu?

Varför tar man in en som Sirwan som Joker??? Meningen är väl att en joker ska liva upp stämningen!!?? Usch, vilken tråkig pajk! Inte för att Henrik & Rebekah är så roliga, men de har gjort något iaf! Ok, Sirwans incident i affären, men det är väl också allt han gjort!

Håller med! Han är toktrist!!!! Förstår inte hur han har kunnat utmärka sig på uttagningarna till BB? Vad gjorde han för att komma med?

Comment

Fifi- Han kanske verkade jätteintressant på castingen...jag menar man brer ju på lite när man är på anställningsintervju te x

Comment

Fifi - håller med!!!! varför är han med??? jag fattar inte det??? han borde få sparken som joker. eller hur??!!

Comment

Fifi>allt han har gjort tidigare-bastun-idag i affären mm,utan att bli bestraffad,varför ska han särbehandlas?

Comment

haha ja vi sparkar jokern.. eller jokrarna.. ut med alla jokrar, så får gamlingarna va kvar ett tag till.. Dock börjar ja bli less på de flesta gamla med

Comment

Slår ett slag för Godzilla. In med honom!!!

Comment

Spúrius

Jepp det är kul att kolla på nån som stoppar snoppen i och på allt han kommer över \'asg*

Sen att han pillar sig i skrevet för att kolla om det är dags för tvagning är ju också kul...hm

Comment

Vad gör mina katter just nu?

Jo de har allt hittat varsitt ställe att ligga på.

Pepsi och Misja ratade både sängar och soffa idag till förmån för andra ställen.

Comment

för att vara en f.d modd... så är du dålig på att hitta de olika kategorierna där du kan skriva om OLIKA saker i.......

Comment

Fiiiiina JR!

Comment

Men vad tusan, nåt ska väl personalen ha att göra va? Nädå, jag kom just på att jag postade fel. Det va'nte meningen att det skulle hamna på fristaden faktiskt. Skulle just editera inlägget och be TL flytta det till rätt kategori.

Comment

men, antar att tråden flyttas snart

Siba brukar ligga inne i micron om man lämnat den öppen eller på kartonger/lådor... under benen på mig om jag har täcke på dom....
                          Min Pepsi sover oftast i sängen, eller i "hennes" fåtölj, eller på papper/plast... Simson sover lite varstans..... normala katter? nej

Och JR: dina katter är såååååååå mysiga

Comment

Originally posted by JessicaRabbit
                            Men vad tusan, nåt ska väl personalen ha att göra va? Nädå, jag kom just på att jag postade fel. Det va'nte meningen att det skulle hamna på fristaden faktiskt. Skulle just editera inlägget och be TL flytta det till rätt kategori.
                            jomenvisst

Comment

Originally posted by Boubou
                              för att vara en f.d modd... så är du dålig på att hitta de olika kategorierna där du kan skriva om OLIKA saker i.......

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X