Announcement

Collapse
No announcement yet.

Svidd værhår !!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Svidd værhår !!

Olivier är ett riktigt svin!

Han knullar gärna runt och tycker det är ok... men om en tjej tycker om att ha sex är hon en billig slampa som man kan behandla hur som helst.

Det är ju helt sjukt!!! Vad han har sagt till Lina inne i sovrummet nu skulle jag aldrig tolerera!! Fan vilken människosyn, vilken kvinnosyn!! Önskar Lina hade lite mer självaktning och självförtroende så hon kunde stå upp emot honom och ge tillbaka så det känns.

Tyvärr vet jag hur lätt det är att fastna i ett destruktivt förhållande... det är så lätt att säga saker om det, men när man är där kan det vara hur svårt som helst. Man försöker bevara sin stolthet men gör det åt helt fel håll på nåt sätt...

Jag gillade Olivier förut. Nu föraktar jag honom bara.

plura:

Har det tagit dig 44 dagar att komma på det?

Comment

HAN ÄR HELT UNDERBAR.. HAN GÖR GRYM TV!!!!

VAAAAACHEEGOOUUUU!!!

Comment

serpåteve: ja....

(skäms)

Comment

Du glömde bokstaven D i varsågod.

Comment

Atlec:

Visst är det skoj med lite konflikter och intriger. Det ger bra tv. Men Olivier gör inte bra tv. Han går för långt. Han borde tas ut ur huset.

Comment

Jag håller med Plura.

Comment

Lina är ju blåst inte hans fel att hon inte fattar ......

Hon är ju totalt blåst.... han säger ju till och med att han inte är kär vad mer måste han göra för att hon ska fatta... ?

Comment

Tja...han kan ju sluta ge henne förhoppningar genom att ligga och mysa med henne samt ha sex.

Comment

Legenden. Som sagt, det är lätt att snacka om saker när man inte varit i situationen.

Han har flera gånger sagt I love you... Och nu beter han sig som om hon är en hora han föraktar. Nästa gång kommer han vilja ha sex igen och då ställer hon antagligen upp igen, eftersom hon har fastnat...

Comment

Men vadå fastnat ... hon är billig och korkad vad ska oliver göra ???

klart han kör på hon får väl säga nej om hon inte vill snälla rara ....hon är säkert \"KÄR\" hahahaha

Comment

Han ligger med Carolina och pratar sedan om Johanna. Vem fan är han egentligen!? Det ni diskuterar handlar mycket om Olivier, det ser jag själv.

Comment

Legenden> Hur fan kan man kalla någon för BILLIG och KORKAD för att hon är kär. Jag fattar inte din människosyn. Antagligen är du man.... eller en avundsjuk tjej. Den enda som är billig och korkad är Olivier.

Comment

SKåneludret....

Hon är inte kär snälla rar fatta det nu.....

Hon har noll karaktär i mina ögon är hon \"billig\" ... \"pinsam\" etc etc

Comment

Legenden:

HAHAH vadå vad ska Olivier göra? Kan killar verkligen inte hålla sig ifrån sex? Men han behöver fan inte behandla henne som han gör när hon inte \"passar\" honom längre, vilket kan svänga från dag till dag.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X