Announcement

Collapse
No announcement yet.

Svidd værhår !!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ehh... Lina ÄR korkad. Billig, mja. Naiv, JA! Hon är otroligt långt ifrån en person mer integritet man kan komma. Verkar som hon vill bli utnyttjad. Hon måste lära sig öppna ögonen. Vad hjälper det att Olivier skärper sig om samma sak kommer hända nästa gång Lina träffar en kille? Hon måste lära sig. Växa upp.

Comment

Naiv - kanske. Men det är fan inget brott. Vissa personer tror alla människor om gott. Det gjorde jag en gång i tiden också... men det var ett stort misstag kan jag ju säga...

Comment

Legenden> Du vet inte ett jävla skit om mig så kalla inte mig för saker som du inte vet något om.

Comment

helenah tycker synd om dig....

Comment

Legenden. Jag tycker du ska passa dig. Ditt språk och din attityd är inte speciellt välkommen här i forumet.

Comment

Plura .... är du admin ?=? plura its ok to cry....

cry

cry

.....

Comment

plura

Måndag 8 mars, 19:19

Olivier är ett riktigt svin!

Han knullar gärna runt och tycker det är ok... men om en tjej tycker om att ha sex är hon en billig slampa som man kan behandla hur som helst.

Vad skiljer ditt språk från mitt ??? vilket av dina ord har jag andvänt ????? .)

beeeloooww me -e

Comment

Legenden

Jag är inte ute efter medlidande, huruvida du nu var ironisk eller ej, jag vill bara säga att det är inte många människor i dagens läge som inte tänker på sig själva

Comment

Tack Plura!!! :o)

Comment

Legenden.

Att kalla nån här på forumet för luder tycker jag är stor skillnad mot att beskriva hur jag tycker Olivier beter sig mot Lina.

Comment

Nej varför är inte dom individer precis som du och jag ?

Comment

Legenden: E d så du resonerar om kvinnor i ett förhållande där mannen misshandlar henne oxå?

Peace!

Comment

Det är ok för dig att kalla oliver sliskigt luder eller bög men inte för mig att kalla dig luder ??? ... hmmm bra åsikt

Comment

Legenden. Tänker inte diskutera mer med dig nu.

Hoppas vi slipper dina påhopp och inlägg i framtiden.

Comment

Plura hahahahahahahhahahaah

Påhopp i din värld är lika med sanningen ... du insåg att jag hade rätt ... inte kul att bli behandlad som man behandlar va ??

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X