Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nya bilder på Scary Gary. Dock inga Scary!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Sicke

Jag tycker Carolina är smart som passar på att tjäna pengar på sitt utseende sålänge det går. det är inte många som kan göra det.

Comment

Jag är för Lina som vinnare! Och tycker att hon är jättesöt, men Rebekah är nog mer klassiskt vacker!

Comment

Ähh.. Anja e söt a naturel oxå ju =)

Just det som e hela grejen.. att naturlig ser bättre ut än.. hmm.. för mycke.. enligt mig då såklart =)

Comment

Fifi!! Lina finns på reklamskyltar, överallt i Sthlm, hon gör reklam för smycken, håll utkik du!! =)

Comment

Partypuff:

*tummen upp* =)

Comment

Partypuffpinglan - Ursäkta mig, men vartnånstans är Rebekah vacker??? Jag tycker att alla tjejer i huset ser bättre ut än hon, hon har varken utstrålning eller utseende, och dessväre ingen fin insida heller verkar det som...... *menar *

Comment

Jag tycker Lina har mer levande ögon än Rebecka men det hjälps inte när Lina har en så oerhört påfrestande personlighet. Vid alla diskussioner som hon har med någon så snackar hon typ 80% av tiden. Hon tycker helt enkelt inte att det är intressant att lyssn apå någon än sig själv, vilket är lite konstigt då hon aldrig säger nåt som kan betraktas som intressant. Inte enligt mig i alla fall.

Comment

Luran: Smaken är som baken. Personligen tycker jag att Rebekah har väldigt vackra ögon, kattögon! Linas ögon är mysbusiga och fina oxå!

Comment

luran

\"Fifi!! Lina finns på reklamskyltar, överallt i Sthlm, hon gör reklam för smycken, håll utkik du!! =)\"

Och? Har hon gjort musik, har hon varit med i nån film eller har hon överhuvudtaget skapat något? Det finns så oerhört många tjejer som är snygga så det är nog ett stort lotteri vilka som överhuvudtaget blir upptäckta. De flesta \"supermodeller\" (korkat namn för uppblåsta bimbos!) tycker jag har noll utstrålning. De har en sån där sval, kylig utstrålning som lämnar en totalt oberörd.

Detta är förresten intressant att de flesta killarna som är managers (eller vad de heter) verkar vara bögar, vilket innebär att vanliga tjejer tror att dessa bögars smak är exakt vad vanliga killar vill se hos tjejer. Sjuk värld va?!

Comment

luran - jag bor i de mörka skogarna =) så lite svårt det där, tyvärr..

Comment

Hörrudu Sicke det är faktiskt fullt möjligt att ha ett vackert yttre OCH ha något på insidan. Allt är inite svart eller vitt ser du. Är det avundsjukan som talar tro?

Comment

Sicke - har inte Lina både gjort en singel och varit med i en film? =)

Comment

Sicke; På bild slipper man lyssna på henne!

Comment

isolerad, säkert men för mig räcker det inte att nån är fotomodell. Det får tok för mycket uppmärksamhet med tanke på att de inte skapar något. Att bara se snygg ut är för mig totalt ointressant. För mig kvittar det om en musiker är snygg eller inte bara han/hon gör bra musik. Jag tycker om människor som gör något som andra människor kan stärkas av som en bra låt eller rollprestation men att vara med i en reklamkampanj? Vem kan få ett lyft i tillvaron av att stirra på en maxretuscherad Lina?

Comment

Fifi, jo och båda gjorde nog både John Lennon och Meryll Streep gröna av avund! *hånler*

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X