Announcement

Collapse
No announcement yet.

JR, är det samma?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

japps viktoria... de flesta som varit med.. har ju haft kontakter sedan tidigare inom branschen... tror inte \"Vanligt\" folk kommer med..

Comment

Jaa, du Jaded......svår fråga....det är nog mycket som styr. Utseende, mentalitet, sen ska man passa i resten av gruppen också. BB har ju en plan och säger sig kan styra mycket av händelseutvecklingen med människorna.

Comment

jag tänker helt klart att det är ett psykologiskt experiment. jag var nästan på väg in i bbhuset 2002, de sökte en joker med starka politiska åsikter på en hemsida som min polare då var med och gjorde. ingen av min falnag kom sen in ändå, den enda de tog in var amelie som var moderat å det märktes inte på henne.

Comment

förlåt, ovanstående kan förstås misstolkas. jag sökte aldrig ens. hade jag gjort det hade jag förmodligen kommit med för att jag var så extrem och allt skedde på några dagars varsel. jag är glad att jag inte sökte

Comment

Har ni tänkt på att alla tjejer i BB genom åren har haft långt hår? Kan inte komma på någon som varit kortklippt......

Comment

Jo man ser ju hur alla människor (nästan alla) som varit med får stor hets vansinne när dom kommer ut!!!

Kolla bara på Olga Jean FOFFO angela!!!

Alla stod i studion med en helt annan attityd än innan dom gick in i huset eller i huset!!!

Dom trodde att dom ägde världen...

Det ända det handlar om är att dom vill ha uppmärksamhet....

Och dom förändras helt när dom får uppmärksamhet...

Och blir helt knäckta när den försvinner!!!

Comment

Jo, förresten Kajsa...

Comment

Lisa Kajsa hade kort hår.

Comment

Och så en intressant tanke till, (jag verkar spruta ur mig funderingar i dag).

Om ni fick sitta med i castingprocessen, vad skulle ni titta efter? Personer ni tyckte verkade sympatiska, eller personer ni tror skulle göra bra tv?

Comment

Men det är väl den enda?

Comment

Hade inte Kitty ganska kort hår?

Comment

Lisa En gör inte alla.

Comment

Det måste vara skitsvårt att avgöra på en casting......självklart vill man ha personer som bjuder på sig själva på gott och ont....men alla vill väl visa sina bästa sidor på en casting?

Comment

Tittade iof inte när hon var med, men har sett henne vid andra tillfällen, jag kanske mins fel?

Comment

Castingen väljer väl alla som får underkänt av psykologen skulle jag gissa på.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X