Announcement

Collapse
No announcement yet.

JR, är det samma?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Kitty hade lite hockeyfrilla*s* långt bak och kort fram....

Comment

Lisa, var inte så säker på det. Många vill tror nog att ju extremare man är, dessto större chans är det att få komma med. Tänk på RobinssonRobban tex.

Comment

kitty var kortklippt oxå. eller iaf inte långhårig. hockey hade hon.

egentligen tycker jag det hade varit bättre med trevligt människor, för det är roligare att se när sådana människors fasad krackelerar egentligen tror jag. när de tar in uppenbara freak är det skillnad. lina t ex är för uppenbar, oliver borde inte passerat psykologen. men flera som typ stefan och ulrika så skulle det nog nästan bli mer intressant. jag tänker inte rösta ut stefan för han är en intressant karaktär, vanlig, men ack så obehaglig

Comment

Lisa, det lät nog kanske lite otrevligt, inte menat så

Comment

Ja, men Robban var ju ganska normal från början....han har väl spårat ur under resans gång?

Comment

Jaded....så tolkades det inte alls...

Comment

Ut o jobba igen... ha det bra!

Lisa bye bye

*kram*

Comment

Lisa, ja det stämmer nog med Robban. Men jag tror fortfarande en del som söker framställer sig som värre än de är, eftersom de tror att det är det programmet vill ha...

Comment

Men tänk att ha 10 stycken Ulrika i huset...Alla jättetrevliga och hänsynsfulla....ingen skulle titta över huvud taget! Det är ju dom som sticker ut som man roas av...

Comment

Kram tillbaka Hagge Bee.....*s*

Comment

Jag nästan saknar Marlene fast jag retade upp mig nå så vansinnigt på henne....*s*

Comment

Lisa, ja precis, just därför tror jag inte att alla visar sina \"bästa\" sidor på en audion.

Visst skulle det vara intressant att få vara en fluga på väggen på en audion?

Comment

För någon var anledningen arbetslöshet och för en del bostadsbrist.Sen tror jag en del tycker det verkar kul med dessa fester.

Comment

Nu måste jag kila jag med... bye på er! =)

Comment

Som det skrivs i en annan tråd....lite mer blandade åldrar skulle inte skada...BB har tagit till sig kritiken av för mycket sprit och har satsat på sex istället. Vi ledsnar på det också....Ta in folk som är mellan 25-45 så händer det mer saker..mer konfliktlösning och action. Det är jag säker på.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X