Announcement

Collapse
No announcement yet.

Simpson - da dogg

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Jag förstår vad du menar Princess och jag har också reagerat mot det, därför har jag skapat en andra tråd för snack och bett folk att respektfullt hålla diskussionerna där..

Men sen vill man ju även ha en smula respons så man vet att tråden läses t ex genom att folk flyttar upp..

Comment

Chopper, Rådis,Vivia m.fl. som skriver, ni vet väl vid det här laget att ni är guld värda för många av oss som av olika anledningar inte kan se själva.

Comment

Tycker det är jättetrevligt med en objektiv tråd och hoppas den förblir objektiv utan subjektiva bedömningar.

Tack Chopper, Rådis,Vivia m.fl

Comment

Simpson - da dogg

Måste bara lägga in en bild på vårt senaste tillskott..
          Simpson har funnits hos oss sedan början på Augusti och är en blandning: 50% dobbis 25% Amstaff 25% Pitbull

En väldigt udda vovve som klättrar upp i knäna fortfarande (fast han egentligen inte får plats längre) och som sover bäst under täcket bredvid mamma Paci...

Även Chewie får nu komma upp i sängen så jag gör bäst i att maddrassera golvet bredvid sängen nuförtiden..

PS - Ingen som har en kingsize bed till salu??..
          ________
          ____

Comment

:tihi: vilken sööt liten buse
            sigpic__________________

Comment

Känner igen det där med att ligga i knä, Bamse på 55 kg har fått för sig att han är en cockerspaniel eller något och kryper gärna upp i knät. Jag på 43 kg brukar tycka det är lite tungt

Men en otroligt vacker hund, amstaff har jag knappt haft något att göra med men både pitbull och dobbis är ju hundar jag gillar så det blir nog en kanonfin hund.

Hur gammal är han ?

Mer info och bilder efterlyses

Comment

Originally posted by msfantasia
                Känner igen det där med att ligga i knä, Bamse på 55 kg har fått för sig att han är en cockerspaniel eller något och kryper gärna upp i knät. Jag på 43 kg brukar tycka det är lite tungt

Men en otroligt vacker hund, amstaff har jag knappt haft något att göra med men både pitbull och dobbis är ju hundar jag gillar så det blir nog en kanonfin hund.

Hur gammal är han ?

Mer info och bilder efterlyses

Hehe, Jo Chewie (vår dobbis) lägger sig gärna i knät när man sitter i soffan men Simpson klättrar även upp när man sitter i en vanlig kontorsstol.. Han sätter framtassarna på axlarna och häver sig upp..

Han är c:a 8-9 månader.. Vi är tyvärr inte helt säkra för han kom till oss lite udda..

Vi skulle bara passa honom först ett par dagar när han var ungefär 4 månader.. Men han hade blivit misskött och var rejält undernärd.. Sedan var det massa, massa turer men han var alltid kvar hos oss.. Och nu är det beslutat i samråd med uppfödaren (som inte var den som misskött honom) att han skall få stanna hos oss..

Ska försöka fixa lite mer bilder för uppladdning här under kvällen...
                ________
                ____

Comment

Fin vovve. men va fan har ni hundarna i sängen

Comment

Jättesöt....och Bria klart man ska ha hundarna i sängen

Comment

jaa jättemysigt med vovvemys i sängen
                      sigpic__________________

Comment

Originally posted by alice
                        Jättesöt....och Bria klart man ska ha hundarna i sängen
                        Jag kan bara sova helt själv med låst sovrumsdörr. Det är väl nån gammal krigsskada förstås. Katterna skulle kunna få sova med mig, men då ska de upp och mjama för att de inte kan lyfta på haspen och ta sig ut när de vill. Sånt vill alltid katter, de ska in och så ska de ut och så står man där i dörrn och leker levande gångjärn. inte undra på att man gnisslar ibland...hehe

Comment

Jag som tycker det är jobbigt med 4 kattor o en karl i sängen - men 2 hundarpå 50 kg?

Hur många har ni i menangeriet nu Duke?

Comment

Jupp, nu tänker jag bomba med bilder.. Ni får ursäkta jag kan helt enkelt inte låta bli...:
                            ________
                            ____

Comment

Och här kommer några till:
                              ________
                              ____

Comment

Men det här är sista!
                                ________
                                ____

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page