Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mina sängockupanter

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mina sängockupanter

Olga har daterat sin lilla spalt till den 5 april 2004... snacka om att ligga före i tiden!

...vad duktigt!

Comment

herregud...

Comment

Dom har väl annan tidräkning i Ryssland va? Den Jeltsinska kalendern?!? eller?

Comment

Mina sängockupanter

Lyckades fånga katterna på bild för en stund sen, bägge två samtidigt. Det händer inte ofta

Kolla på dem. De har ockuperat min säng, och har intagit varsin sida.

Vart ska jag ligga inatt? :tihi:

Comment

Originally posted by JessicaRabbit
            Lyckades fånga katterna på bild för en stund sen, bägge två samtidigt. Det händer inte ofta

Kolla på dem. De har ockuperat min säng, och har intagit varsin sida.

Vart ska jag ligga inatt? :tihi:

Gulliga ,,,,mysigt dom har...skulle förseslå skavfötters med dom

Comment

Originally posted by alice
              Gulliga ,,,,mysigt dom har...skulle förseslå skavfötters med dom
              Annars får jag nog plats i mitten kom jag på

Comment

hihi... vad sött. Och myyyyysigt, sen när du ska sova.. kurr åt vänster - kurr åt höger. mmmm...

Comment

Det ordnade sig

Pepsi bestämde sig för att gå ut (han har inte vart ute på flera dagar pga kylan) så jag kunde lägga mej på min plats. Sen kom Misja och la sig på mitt huve som vanligt. Suck..den katten har hår-och-halsfetischm.

Comment

Det ordnade sig

Pepsi bestämde sig för att gå ut (han har inte vart ute på flera dagar pga kylan) så jag kunde lägga mej på min plats. Sen kom Misja och la sig på mitt huve som vanligt. Suck..den katten har hår-och-halsfetischm.
                    Är dina katter på samma sätt som Igor, att han älskar att krypa upp på bröstet och stampa med klorna samtidigt som han vill ha huvudet under hakan och ligger och snuttar för sig själv ??

Ok lät kanske skumt men det är jäkligt mysigt iaf.

Måste försöka fixa någon ny bild på igor, 6 månader och 5 kg

Comment

Originally posted by msfantasia
                      Är dina katter på samma sätt som Igor, att han älskar att krypa upp på bröstet och stampa med klorna samtidigt som han vill ha huvudet under hakan och ligger och snuttar för sig själv ??

Ok lät kanske skumt men det är jäkligt mysigt iaf.

Måste försöka fixa någon ny bild på igor, 6 månader och 5 kg
                      Japp, Misja gör så rätt ofta. Hon är som ett spädbarn..kryper på bröstet och så lägger hon sig med benen som en groda och kör in huvet under mitt hår, vid halsen, och så kloar hon utav helvete och liksom "snuttar" vid min hals.

Månntro hon tror jag är hennes mamma??? Det är så gosigt så jag älskar när hon gör så. Pepsi däremot, är inget för sånt, han går med på att bli kelad med ibland men vill INTE vara i famnen. Fast igår eftermiddag, sov jag faktiskt middag en stund med Pepsi..ovanligt. Men han låg vid min huvudkudde och sov så jag la mej jämter. Han gosade då ihop sig tätt intill mej och så sov vi som två barn bägge två...

Comment

Japp, Misja gör så rätt ofta. Hon är som ett spädbarn..kryper på bröstet och så lägger hon sig med benen som en groda och kör in huvet under mitt hår, vid halsen, och så kloar hon utav helvete och liksom "snuttar" vid min hals.

Månntro hon tror jag är hennes mamma??? Det är så gosigt så jag älskar när hon gör så. Pepsi däremot, är inget för sånt, han går med på att bli kelad med ibland men vill INTE vara i famnen. Fast igår eftermiddag, sov jag faktiskt middag en stund med Pepsi..ovanligt. Men han låg vid min huvudkudde och sov så jag la mej jämter. Han gosade då ihop sig tätt intill mej och så sov vi som två barn bägge två...

Det är en härlig känsla det där när djuret lägger sig och gosar, för det är så frivilligt. Går inte att tvinga en katt att gosa med en, vill de inte så vill de inte

Comment

Precis! Speciellt kul när Pepsi vill ligga och gosa så där, för det händer inte ofta.

*provar snabbsvarsrutan för första gången, vad snabbt ordnat det var då*

Comment

Låter verkligen helmysigt.. Gary sover aldrig på migg huvud eller så, både på gott och ont ..
                            inatt sov jag själv hemma, eller ja, med Gary oxå.. han fick sova med mig, för det är så trist att sova ensam.. han somnade med mig, mysigt.. men vaknade tiiiidigt imorse av hans skramlande mus i sängen, sen bet han mig i foten oxå! för bövelens kattskrälle!

(och det var precis vad Andree hade sagt: "Du vaknar säkert av att Gary biter dig i foten!" )

Comment

Originally posted by turbotrollet
                              Låter verkligen helmysigt.. Gary sover aldrig på migg huvud eller så, både på gott och ont ..
                              inatt sov jag själv hemma, eller ja, med Gary oxå.. han fick sova med mig, för det är så trist att sova ensam.. han somnade med mig, mysigt.. men vaknade tiiiidigt imorse av hans skramlande mus i sängen, sen bet han mig i foten oxå! för bövelens kattskrälle!

(och det var precis vad Andree hade sagt: "Du vaknar säkert av att Gary biter dig i foten!" )
                              De där med bita i foten har jag lyckats undkomma, Igor biter husse i foten istället men mina låter han bli, jag kanske har sparkat för mycket påhonom i sömnen

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X