Announcement

Collapse
No announcement yet.

Garys matvanor:

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Garys matvanor:

Nu har hans matlista utökat (de tjocka är nya upptäckter):

Puffris
    Saffransdeg
    Saffransbullar
    Jordnötter, saltade
    Havrepuffar
    Salladsblad
    Russin
    Majs
    Råa ägg
    Mandlar
    (helt tokig i mandlar)

Och han verkar inte gilla sin egen kattmat lika mycket längre!

Mein gott! Du får nog snart börja ge honom tillskott av kattvitaminer då, om detta är hans diet

Comment

Haha sicken gorumetkatt du har då

Fast ett litet råd, nötter och mandlar i alla former kan utlösa allergiska reaktioner så ha lite koll på honom när han äter sånt.

Comment

Originally posted by msfantasia
        Haha sicken gorumetkatt du har då

Fast ett litet råd, nötter och mandlar i alla former kan utlösa allergiska reaktioner så ha lite koll på honom när han äter sånt.
        Jag vet, jag tänkte på det "tänk om han är allergist mot nötter!!"så jag ska ta det lugnt.. fast han äter det ju inte jämt.. bara när jag bjuder. (som när jag bakar, det är mycket nu, men annars är det inget alls.. )

Comment

Originally posted by JessicaRabbit
          Mein gott! Du får nog snart börja ge honom tillskott av kattvitaminer då, om detta är hans diet
          Alltså, han äter det ju inte jämt. Jag lägger inte mandlar i kattskålen istället för kattmat Det är som sagt bara nu när jag bakar..

Kattvitaminer får han ibland, han ääääääälskar det!!

Comment

Originally posted by turbotrollet
            Jag vet, jag tänkte på det "tänk om han är allergist mot nötter!!"så jag ska ta det lugnt.. fast han äter det ju inte jämt.. bara när jag bjuder. (som när jag bakar, det är mycket nu, men annars är det inget alls.. )
            Vad bra

Men jag väntar fortfarande på bilder, du kan ju inte starta en tråd om honom och sen inte visa nya bilder *bildgalen*

Comment

Alltså, han äter det ju inte jämt. Jag lägger inte mandlar i kattskålen istället för kattmat Det är som sagt bara nu när jag bakar..

Kattvitaminer får han ibland, han ääääääälskar det!!
              Va, gör du inte? Lägger du inte mandeln bland kattmaten så han får leta efter den?

Då blir han ju ALDRIG gift ju...

Comment

Va, gör du inte? Lägger du inte mandeln bland kattmaten så han får leta efter den?

Då blir han ju ALDRIG gift ju...
                *garv garv garv(y)*

Comment

Ny bild på Gary. Togs för minde än en timme sedan, när jag satt och gjorde knäck.

Comment

Ny bild på Gary. Togs för minde än en timme sedan, när jag satt och gjorde knäck.

Normal .....nog för jag har hittat sladdlösa telefonen i lådan i köket..men en katt

Han verkar nästan värre än alice :tihi: och det vill inte säga lite det

Comment

Men *asg* vilken bild! Sååå rolig han ser ut! Och sööööööööt :tihi:

Comment

Men *asg* vilken bild! Sååå rolig han ser ut! Och sööööööööt :tihi:
                        Mehh nu kom ju det jag skrev på andra sidan

Comment

Originally posted by alice
                          Normal .....nog för jag har hittat sladdlösa telefonen i lådan i köket..men en katt

Han verkar nästan värre än alice :tihi: och det vill inte säga lite det
                          Jag kan ta fram honom nääääär jag viiiill! Och stoppa tillbaka honom när han är jobbig!

Comment

Jag kan ta fram honom nääääär jag viiiill! Och stoppa tillbaka honom när han är jobbig!

Tänka att få ha en katt i byrån....ny version på Lill Lindfors " Tänk att få ha en en man i byrån"

Comment

Togs precis, alldeles nyss... på tal om lådor lixom!

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X