Många bara tjatar och gnäller på hur Olivier utnyttjar Lina, att hon är ett offer och så dum för att hon inte fattar att Olivier bara vill ha henne som KK. Är det ingen som tänkt på att hon kanske bara vill ha honom som KK? Även om hon säger att hon är kär och älskar honom? Kär, visst det kanske hon är men inte älskar... Tror jag!!!
Jag är ett Lina-fan men jag tycker att den bruden har tillräckligt med skinn på näsan för att säga nej när hon vill, att hon sedan går tillbaka....det beror säkert en hel del på tristessen och omöjligheten att komma undan där inne....
Jag är ett Lina-fan men jag tycker att den bruden har tillräckligt med skinn på näsan för att säga nej när hon vill, att hon sedan går tillbaka....det beror säkert en hel del på tristessen och omöjligheten att komma undan där inne....

Jag tycker också att han är ett stort kräk men jag tycker att det är så fel när alla vill göra henne till en hjälplös liten flicka. Jag personligen tror inte alls att hon är det. Hon är en brud med skinn på näsan som bara gör det hon vill..

Comment