Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ursäkta men jag måste..

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Jag är rädd för stora hundar. Ungarnas farmor hade en dobberman. Jag var livrädd.
    ...............Änglatofflor. Lovetop

Comment

Sista bilden

Sådan herre sådan hund kanske

Comment

Originally posted by Agge
        Jag är rädd för stora hundar. Ungarnas farmor hade en dobberman. Jag var livrädd.
        Chewie är en dobberman och den lilla är 50% dobberman..

förstår att det är jobbigt för dig med stora hundar - rädslor är inte lätt att styra över
        " I´d never ask you to trust me. It´s the cry of a guilty soul."
        // Hale Chidduck

Comment

Originally posted by Agge

Ajjdå, är det något speciellt som hänt eller en rädsla som alltid funnits?

Jag kan vara rädd för hundar som verkar ha ett väldigt dåligt psyke och som verkar ha haft riktiga idioter till uppfödare men storleken har jag aldrig tänkt på när det gäller rädsla...

Tvärtom, föredrar jag faktiskt stora hundar.. små hundar är katter i mina ögon.. vilka jag också gillar iofs..
          ________
          ____

Comment

Originally posted by alice
            Sista bilden

Sådan herre sådan hund kanske

Jaaa hrmph.. vaddårå...
            ________
            ____

Comment

Originally posted by Duke
              Ajjdå, är det något speciellt som hänt eller en rädsla som alltid funnits?

Jag kan vara rädd för hundar som verkar ha ett väldigt dåligt psyke och som verkar ha haft riktiga idioter till uppfödare men storleken har jag aldrig tänkt på när det gäller rädsla...

Tvärtom, föredrar jag faktiskt stora hundar.. små hundar är katter i mina ögon.. vilka jag också gillar iofs..
              Själv har jag lite rädsla för småhundar, speciellt taxar. Har bara träffat en tax som var hyfsat trevlig, alla andra har varit bitska och äckliga.

Stora hundar har jag någon spärr för så jag kan bara inte bli rädd, jag är korkad på det sättet.
              Blev biten av vår dobbis både en och två gånger men var aldrig rädd, visste ju varifrån hundens extrema rädsla kom ifrån . Blir bara förbannad istället när folk förstör sina fina hundar.

Comment

men gyyyyyyyyyyyyd så söta dom är

skäller chewie fortfarande när ni säger:stockholm???

*kär*

hur gammal är han nu,???

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                Working...
                X