Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tequila !!!!!!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

han har verkligen blivit en tjusig ung herre TL.

har för mig att det var ett par raser gemensamt i honom och simpson, dobbis och pitbull, eller har jag fel?

plus att det var rottis i din också och en till som jag inte minns just nu.. simpson har amstaff som tredje.

i alla fall tycker jag thello påminner mycket om simpson i uttryck och kroppsbyggnad, fast simpson är lite tunnare fortfarande..

fina bilder på vovven!
    " I´d never ask you to trust me. It´s the cry of a guilty soul."
    // Hale Chidduck

Comment

"lilla" Thellosnutten!

Finare hund får man leta efter!
      Otroligt härlig färg!

Comment

Fina bilder T.L...tack för titten

Comment

Originally posted by Pacifier
          han har verkligen blivit en tjusig ung herre TL.

har för mig att det var ett par raser gemensamt i honom och simpson, dobbis och pitbull, eller har jag fel?

plus att det var rottis i din också och en till som jag inte minns just nu.. simpson har amstaff som tredje.

i alla fall tycker jag thello påminner mycket om simpson i uttryck och kroppsbyggnad, fast simpson är lite tunnare fortfarande..

fina bilder på vovven!
          Någon sa att han var ståtlig häromdagen, när vi var ute. Stämmer ganska bra när man ser honom och han är normal på promenaderna. Han har en jävla förmåga att bete sig som ett psyko som nyss blivit utsläppt.

Thello är en blandning mellan; schäfer, dobermann, rottweiler och amstaff, så några raser var det visst samma.

En del tror tom att han är en ridgeback, och jag måste ju säga att han påminner om en ganska mycket.

Era hundar såg härliga ut också Paci.
          Fan, det är kul med hund.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
          Working...
          X