hur kul kan dom bli????
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Gary, igen.
Collapse
X
-
Gary, igen.
Som sagt gillar ju han att hänga över saker. Pallen i hallen, köksstolarna, och i förrgår såg jag honom hänga över fönsterbrädan.
De andra fotona tog jag alldeles precis nyss, när han sov (men vaknade när jag kom) i sitt träd.
Här finns bilder på Gary i toaletten... japp, I toaletten.
- Comment
-
Vad tror du jag gör dagligen då?Originally posted by TequilaLadyGud vad han är söt.
Första bilden... man har lust att nafsa honom någonstans.

Han är ju så goo! Och så rolig! Han försökte göra värsta supermannen-hoppet på mig igår, från fåtöljen, men jag hann hoppa undan, såg så jävla kul ut när han kom flygandes med tassarna åt alla håll!
(och jävlar vilket långt hopp sen, han skulle verkligen attackera!!!)
- Comment
Comment
-
Originally posted by JessicaRabbitMen herrejisses o hallegullan och snuttegosingen vad gööölligt!
*bara döööööör*
Sitter här med Misja på axeln som har lagt sig tillrätta och hon ser ut att uppskatta vad hon ser på skärmen hon med...
skulle kanske tussa ihop dem.
Nej just fan, Gary har inga nötter kvar!
- Comment
Comment
-
Men Gary då som inte skulle få till det han heller?Originally posted by turbotrolletHaha, ja, och Misja skulle bli såååå besviken!
Han skulle väl inte heller göra volter av lycka...
(du skulle sett när Misja löpte första gången..Pepsi FÖRSÖKTE nämligen sätta på henne..så intresserade kan de bli fast kulorna är avknipsade..vad grymt egentligen..inte ha några skott att skjuta med)
- Comment
Comment
-
Jag menade att Misja skulle bli besviken på Gary!Originally posted by JessicaRabbitMen Gary då som inte skulle få till det han heller?
Han skulle väl inte heller göra volter av lycka...
(du skulle sett när Misja löpte första gången..Pepsi FÖRSÖKTE nämligen sätta på henne..så intresserade kan de bli fast kulorna är avknipsade..vad grymt egentligen..inte ha några skott att skjuta med)

Han kan inte leva upp till något... för en brud...
Misja skulle dissa honom direkt, stackarn.... *går och kramar om Garyplutten*
- Comment
Comment
-
Ja det har du förstås rätt i...stackars stackars Gary..brudar kan va för jäkliga ju. Bara för att inte han får upp den..Originally posted by turbotrolletJag menade att Misja skulle bli besviken på Gary!
Han kan inte leva upp till något... för en brud...
Misja skulle dissa honom direkt, stackarn.... *går och kramar om Garyplutten*
- Comment
Comment

Comment