Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dutti' Pepsi!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dutti' Pepsi!

ByBye multipoker

Dutti' Pepsi!

Han som alltid vägrat använda lådan förut, och som då han inte kunnat gå ut pga vädret alltid använt badkaret istället, har börjat använda lådan!

Bara så där! Som de säger på reklamen för Triss eller vad det är..

"Plötsligt en dag så händer det"

Gissa om jag berömde Pepsi när han bajsade på lådan?

Comment

Originally posted by JessicaRabbit
      Han som alltid vägrat använda lådan förut, och som då han inte kunnat gå ut pga vädret alltid använt badkaret istället, har börjat använda lådan!

Bara så där! Som de säger på reklamen för Triss eller vad det är..

"Plötsligt en dag så händer det"

Gissa om jag berömde Pepsi när han bajsade på lådan?
      hahaha, vad roligt! Grattis till er! Kan verkligen se dig som den där glada smileysen, JR!

Comment

Originally posted by turbotrollet
        hahaha, vad roligt! Grattis till er! Kan verkligen se dig som den där glada smileysen, JR!

Påminner lite om den gången min äldsta brorsdotter, knappt ett år den gången, bajsade på pottan första gången..överlycklig över denna bedrift ringde brorsan till mina föräldrar och berättade den glada nyheten.. Farsan höll på att garva ihjäl sig.

Jag betedde mej likadant ungefär...stod där och log fånigt i badrummet och sa "duktig kisse, har du bajsat på låååådan, nuuu va mattes kisse dutti'" Pepsi glodde på mej som om han ansåg att hans matte behövde tvångströja..

Men det ÄR kul, då han alltid vägrat lådan förut. Tänk va bra att han fick ta det i sin egen takt.

Comment

Originally posted by JessicaRabbit

Påminner lite om den gången min äldsta brorsdotter, knappt ett år den gången, bajsade på pottan första gången..överlycklig över denna bedrift ringde brorsan till mina föräldrar och berättade den glada nyheten.. Farsan höll på att garva ihjäl sig.

Jag betedde mej likadant ungefär...stod där och log fånigt i badrummet och sa "duktig kisse, har du bajsat på låååådan, nuuu va mattes kisse dutti'" Pepsi glodde på mej som om han ansåg att hans matte behövde tvångströja..

Men det ÄR kul, då han alltid vägrat lådan förut. Tänk va bra att han fick ta det i sin egen takt.
          haha, och jag kommer ihåg när lillesyrran var kissnödig i leksaksaffären och kissade i en dockpotta! (3-4 år) *döööör* kommer aldrig glömma det... (påtal om pottor och att skratta åt det)

Förstår att du är glad, skulle jag oxå vara.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
          Working...
          X