Announcement

Collapse
No announcement yet.

Labradoodle.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Labradoodle.

av att se hur dåligt Lina mår! Kan ingen annan (som är mer rakryggad än Stefan) säga till Oliven att det räcker nu! Lina är inte gud bästa barn själv, men alla bråk handlar om deras var eler icke vara förhållande....

Lika goda båda två anser jag

Comment

Jag ser inte vad Lina har gjort? Stör du dig måhända på hennes utseende? Eller är det för dom har haft som hon får \"skylla\" sig själv?

Comment

det är inte lätt att vara blondin när det finns sådana som olivier

Comment

Stör mig absolut inte på hennes utseende. Men jag tycker inte att hon har varit guds bästa barn mot olivier heller om man kollar tillbaka på den senaste tiden. När hon slog till honom tex.

Comment

Det är aldrig ens fel att två träter!!!

Comment

Läste precis PV:s tråd om bråket i natt. Lina kämpar och kämpar men det är inte lätt när hon hela tiden blir provocerad. Jag är rädd att hon snart blir knäckt och helt isolerad.

Comment

\"känns det bra att vara offret\" = det första olivier sa till lina idag

Comment

Ja, men anledningen till att hon har varit så labil mot Oliven är ju för att han kört dubbla budskap med henne och förnedrat henne! När hon slog till honom hade han ju lekt \"mindgames\" med henne hela kvällen i och med Rebeckah!

Comment

Han behöver hjälp! Inte nog med att förnedrar Lina. han förnedrar sig själv genom att spela dubbelspel....tycker attde andra deltagarna borde ta ett ordentligt snack med killen...detta håller inte

Comment

BraveheartX:

Det är inte lätt att vara kvinna när det finns sådana som Olivier...

Comment

Det är inte lätt att vara Olivier skulle jag vilja säga...inte när han väl kommer ut ur huset...tuff times

Comment

olivier den lilla skiten kommer att få sina fiskar varma när han kommer ut, man behandlar inte en tjej hur som helst, det är en oskriven LAG, så den mannen blir det synd om om han vågar visa sig ute...

Comment

Labradoodle.

Det har "uppkommit" en ny hundras. "Labradoodle".

En blandning på Pudel och Labrador. Den rasen är till för folk som är allergiska. För de tål denna underbara ras. Och de hårar tydligen inte.

Ser mest ut som en lite Golden Retriver, tycker jag. (ja, nu såg jag. Finns "Goldendoodles" oxå)

Otrolig väntelista i USA på dessa söta varelser.. över ett års väntetid.

Hoppas denna goding kommer till Sverige!

Bild1

Bild2

Bild3

Comment

Cooolt.

Klart roligare för en del allergiker att kunna välja en sådan hund... (Själv skulle jag aldrig vilja ha en Pudel, men den här blandningen såg ju härlig ut..)
                              ________
                              ____

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X