Announcement

Collapse
No announcement yet.

Labradoodle.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Håller med Duke där, skulle aldrig välja en ren pudel, men den här var ju bara för söt.

Comment

Jag gillade inte heller pudlar. Men efter att ha sett bilder på Alices Alice och träffat på två storpudlar när jag var brevbärare förra sommaren har jag ändrat uppfattning.

Har dock aldrig träffat Alice IRL, men dessa två storpudlar var helt sjukt häftiga!!

Comment

Jag skulle inte heller välja en pudel om jag inte visste hur dom var...och jag skulle aldrig har pudelklippning på dom heller...har haft storpudel i 35 år...byter aldrig ras...

Comment

Oj, kom på en sak jag glömde skriva.

Varför de just valt Golden/labrador och pudel är för att pudel "tål man ju", och lab/gold anses ha fin päls, tydligen.

Därför.

Comment

Originally posted by turbotrollet
            Jag gillade inte heller pudlar. Men efter att ha sett bilder på Alices Alice och träffat på två storpudlar när jag var brevbärare förra sommaren har jag ändrat uppfattning.

Har dock aldrig träffat Alice IRL, men dessa två storpudlar var helt sjukt häftiga!!
            Jag har bara träffat små ettriga pudlar och de har inte varit ett dugg roliga.
            Min farbror hade en bl a.

Storpudel har vi en granne här på gården som har, de är ganska coola.
            Har aldrig träffat någon på närmare håll och grannen är nyinflyttad, så det kanske blir tillfälle någon gång.

Comment

När man ser dom där små bjäbbande sakerna skäms att man att man har pudel faktsikt

Fast storpudlar är lugna hundar...fast busiga så man får så man tiger....och alice är ju extra störd

Comment

Varför står det varnad post

Comment

nu försvann det ...

Comment

Jag tror att Pudlar är underskattade..

Kanske är det "cirkuspudelhunden" som förstört det? Eller alla tanter som stylar dem sådär hemskt? Vet inte, men jag tror att det kan ligga någonting i det.

För hör man pudel. Då tänker man liten, vit pudel med bollar överallt. Och små rosa rosetter i öronen.

eller har jag fel?

Comment

Originally posted by turbotrollet
                      Jag tror att Pudlar är underskattade..

Kanske är det "cirkuspudelhunden" som förstört det? Eller alla tanter som stylar dem sådär hemskt? Vet inte, men jag tror att det kan ligga någonting i det.

För hör man pudel. Då tänker man liten, vit pudel med bollar överallt. Och små rosa rosetter i öronen.

eller har jag fel?

Tror du har rätt....fast jag ser svarta små pudlar framför mig hos tanterna

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                      Working...
                      X