:-)
Snälla, sluta fråga om åldern. Eller håll er till en enda tråd i alla fall.
Snälla, sluta fråga om åldern. Eller håll er till en enda tråd i alla fall.
...Så ..nu har alice suttit i flera minuter och kollat på din katt som tvättar skärmen
...Så ..nu har alice suttit i flera minuter och kollat på din katt som tvättar skärmen 
Den kan man titta på hur länge som helst..så sööööööööt. 
Vilken syyyyyyyyyyn! *asg* (trodde först du pratade om dej själv)
Den kan man titta på hur länge som helst..så sööööööööt. 
Vilken syyyyyyyyyyn! *asg* (trodde först du pratade om dej själv)
trodde också hon pratade om sig själv, jag menar alice och jockmokkskoko liksom
trodde också hon pratade om sig själv, jag menar alice och jockmokkskoko liksom

Och nu ser jag alice framför mej - inte hunden då - som sitter vid datorn, tittar på katten med tungan hängande utanför viftandes på hmmm..svansen höll jag på att säga..
Och nu ser jag alice framför mej - inte hunden då - som sitter vid datorn, tittar på katten med tungan hängande utanför viftandes på hmmm..svansen höll jag på att säga..

Skönt man kan skylla på hunden ibland när man försäger sig om saker och ting

We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.

Comment