Då var det ljudavbrott på ComHem medan DC1 och DC2 fungerar ???????????
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Top dog
Collapse
X
-
har sett de två avsnitt som sänts hittills. han som morrar på sin hund verkar inte vara helt rätt funtad faktiskt. (han som camperar ihop med han som har majken)
inte tycker jag att det är djurplågeri som synts i det här programmet iaf. vad är det som folk förfasar sig över egentligen?. om man nu bortser från han morrnissen?" I´d never ask you to trust me. It´s the cry of a guilty soul."
// Hale Chidduck
- Comment
Comment
-
Jag kan gissa att djurplågeribiten har med att de flesta av hundarna blir utklädda för foton... Visst, det var någon där som hade sin hund utklädd i princip dygnet runt vilket låter rejält vidrigt i mina öron... Men för ett foto tycker jag inte det är något att ojja sig om per default. Vaffasen... De flesta hundar jag känner älskar verkligen uppmärksamhet och skulle nog älska en sådan session... Sedan kan man ju alltid förfasas över det mesta som visas på tv...
Jag tycker programmet verkar klart intressant även om producenterna inte verkar veta vad exakt de vill ha fram i de första avsnitten..
Inser också tyvärr att om Chewie hade ställt upp så hade han ju tokvunnit... fasen...
Chewie är iofs väldigt lat när det gäller att söka till sånt här...________
____
- Comment
Comment

Comment