Announcement

Collapse
No announcement yet.

Misjas nya kompis..?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by JessicaRabbit
    Ja, jag vet hur det är. Man måste sitta vid datorn och fika med kompisar och titta på teve och tja..det är fullt upp ju, inte hinner man städa och diska då.

PRECIS så är det!
    På dagarna är affärerna öppna, det är en massa talkshows på tv, det är full rulla här (oftast) och på andra forum.. på natten är ALLT dött.. så DÅ kan man städa!

Comment

Originally posted by turbotrollet

PRECIS så är det!
      På dagarna är affärerna öppna, det är en massa talkshows på tv, det är full rulla här (oftast) och på andra forum.. på natten är ALLT dött.. så DÅ kan man städa!
      Fast nätshoppa kan man ju göra dygnet runt så egentligen skulle man inte hinna städa på nätterna heller Och så går det gamla avsnitt i repris av Sex and the city och allt möjligt kul nattetid ju.

Comment

Fast nätshoppa kan man ju göra dygnet runt så egentligen skulle man inte hinna städa på nätterna heller Och så går det gamla avsnitt i repris av Sex and the city och allt möjligt kul nattetid ju.

Nattetid gäller fraiser och jay leno. Men jag tittar från datorn!

Nej, bums i säng! Godnatt på dig/er!

Comment

Näääääääeee...

Att flytta in Hampus hit går nog inte Pepsi med på och att flytta in Misja dit går inte JAG med på De får väl komma och ringa på hos varandra när de vill "gå ut och leka" som alla andra

Gu vad gulligt Vill se kort....

Comment

Ja, jag vet hur det är. Man måste sitta vid datorn och fika med kompisar och titta på teve och tja

.......Ja slitgöra är det....

Comment

Originally posted by turbotrollet

på natten är ALLT dött.. så DÅ kan man städa!

Ja det är det...i allafall härinne

Comment

Ja och jag kan faaan inte sova.

Comment

Ja och jag kan faaan inte sova.

Ska snart göra ett nytt försök...är det fullmåne eller Näe det är det inte...

Comment

Originally posted by alice

Ska snart göra ett nytt försök...är det fullmåne eller Näe det är det inte...
                    Nä, men jag har nog druckit för många koppar kaffe idag Jag med ska göra ett försök nu, funkar det inte skiter jag i det och sätter på morronkaffet istället

Comment

Nä, men jag har nog druckit för många koppar kaffe idag Jag med ska göra ett försök nu, funkar det inte skiter jag i det och sätter på morronkaffet istället

JA så får vi sova middag istället
                      Men oboy är ju inte så bra att dricka...så sött...piggmedel men gott..

Comment

Lyckades somna till slut Och vaknade för en halvtimme sen.. Det blir nog kul ikväll att försöka sova..

Oboy tycker jag är rogivande faktiskt. Och så smakar det så gott

Comment

vill också se kort på gullkissarna

är den vita långhårig???????? kanske main coon korsning, he he

Comment

Nej Hampus är korthårig, som en huskatt ungefär. Men när han var kattunge såg han ut som en skär lite gris, säger hans matte.

Ska göra vad jag kan för att försöka fånga Hampus på bild. Han är så mysig och go, jättefin!

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                            Working...
                            X