Jag skulle inte vilja ha henne till kompis.Hon verkar så billig som nöjer sig med Olivier.Jag finner inte ord eller orkar ej bry mig....
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Citronhalsband med fjärrkontroll
Collapse
X
-
Sen Rebekah kom in i huset tycker jag att tjejerna har helt tagit anstånd från Lina. Allt pga. av bråket som var Oliviers fel.
Fattar inte att iaf. tjejerna inte kan berätta för Lina hur Olivier är bakom ryggen på henne och hur mkt skit han pratar om henne.
Hade inte velat ha de kompis!
- Comment
Comment
-
Det hela är totalt vidrigt. Jag tycker faktiskt att man kan kalla det för vuxenmobbing. Känns som att Lina är totalt utfryst. Ännu en gång alla som trackar henne. Livet i bigbrother huset går inte att jämföras med det vi lever härute. Jag kan tänka mig att man blir helt knäpp därinne. Att Lina inte kan stå emot Olivier är totalt försvarsbart. Tänk er själva i en situation utan varken vöänner eller familj. Hon är helt ensam. Otroligt starkt av henne att stanna kvar. Hade det varit jag så hade jag dragit för länge sen. Heja Lina hoppas att hon tar hem det hela!!
- Comment
Comment
-
partypuffpinglan
Torsdag 11 mars, 12:00
Och att hon nöjer sig med bara Olivier är beror kanske på hur resten av gruppen har behandlat henne!
Jaha ja det är deras fel nu, hon är paranoid och tror att alla är emot henne (Marlene som ex.), sen tycker hon att alla är tråkiga, psycho etc etc etc och låser in sig med Olivier som hamnade mitt i hennes ångestträsk och drog med honom ner i fördärvet. Lina är en glädjedödare..
- Comment
Comment
-
Jag sätter inget värde på Linas tankar ock personlighet.Just därför att hon verkar så opålitlig människa och förvirrad på nåt sätt.Lina har inte visat att hon bryr sig i någon som är ledsen där.När Marlene grät så var Lina ingen tröstare.Men Marlene gav mycket av sig själv till att berömma både Lina och Angela då de var ledsna.
Hon blir behandlad av gruppen som hon själv har behandlat dem.Jag tycker hon är en slampig typ.Skulle inte förvåna mig om hon ligger med vem som helst bara för att hon är kåt!
- Comment
Comment
-
Citronhalsband med fjärrkontroll
Jag letar efter citronhalsband till hund med fjärrkontroll och tänkte be er om lite hjälp.
Många av er är flitiga traderare ju och jag tänkte att om ni råkar komma förbi en sådan annons eller vet någon som säljer såna här halsband så får ni jättegärna skriva det
- Comment
Comment

Comment