Announcement

Collapse
No announcement yet.

Knäppa valp!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Knäppa valp!

hade kunnat sätta tönten Oliv på plats, eller hur?

men upp.. är det ingen som håller med mig eller?!

Comment

JAG. JAG. JAG.

In med Osbykillen!!!

Hade verkade ha finurliga skämt och lite självdistans.

Comment

Skicka in en annan kille till Lina....

Comment

Lina gillade ju Osbykillen.

Kan bli ett skönt par.

Comment

Javisst, bara in med Osbykillen och hoppas det tänder till mellan honom och Lina´. Vad händer jo , den lilla sniglen från Frankrike kommer att bli svartsjuk...............

Visst är det lite psyko............ han som ska sluta med Lina stup i kvarten för att kommer på att Johanna finns på utsidan.

Det är en bra idé att ta in Osby-killen, för har inte Oliven gjort bort sig innan kommer han att göra det ordentligt om det kommer in någon annan som Lina är intresserad av.

Comment

Knäppa valp!

Först blev han bokstavligt talat skiträdd för dammsugaren... Sedan kaxade han upp sig lite och började attackera svabben som hämnd... *pust* Som att städa inte är nog jobbigt...
              ________
              ____

Comment

Hahahaha, så där gör min ena katt.

Hon brukar "hjälpa till" på det viset när jag städar. Den andra katten, den stora hankatten, är däremot livrädd för dammsugarn och springer o gömmer sig.

Comment

Originally posted by Duke
                  Först blev han bokstavligt talat skiträdd för dammsugaren... Sedan kaxade han upp sig lite och började attackera svabben som hämnd... *pust* Som att städa inte är nog jobbigt...
                  Nu blev jag sugen på hundvalp igen...samma visa varje vår...vill vara hemma mer o köpa hund *suck*

Comment

låter gulligt

undrar en grej bara, vilka djur får man skriva om härinne??

är det bara inlägg om katter som flyttas till djurkategorin

Comment

Min hund är fortfarande fjantig och springer iväg när jag ska dammsuga...men inte längre än att hon kan vara ivägen.

Dessutom gillar hon när jag dammsuger pälsen.. *fattar inte*
                      Jag är optimist så jag behöver inte vara positiv.

Comment

Nej Mior.. Duke har fortfarande inte lärt sig hitta till djurkategorin.

Comment

Määääh, Det är för många underkategorier för att jag ska hitta...

Det hade räckt gott med Support + Fristaden/Allmänna + Ringhörnan... och eventuellt någon mer imho..

Nu är det väl bara en tidsfråga innan djurkategorin är indelad i olika sorters djur, sedan ras, sedan kön etc. etc...

Är det verkligen störande för folk i fristaden om det råkade hamna ett inlägg om djur där? (Även om det från mitt perspektiv handlar om städning...)
                          ________
                          ____

Comment

Määääh, Det är för många underkategorier för att jag ska hitta...

Det hade räckt gott med Support + Fristaden/Allmänna + Ringhörnan... och eventuellt någon mer imho..

Nu är det väl bara en tidsfråga innan djurkategorin är indelad i olika sorters djur, sedan ras, sedan kön etc. etc...

Är det verkligen störande för folk i fristaden om det råkade hamna ett inlägg om djur där? (Även om det från mitt perspektiv handlar om städning...)
                            Jag tycker oxå att det är för många kategorier...
                            Vill gärna ha tillbaks djuren....till Fristaden.
                            Jag missar dem annars...blir för många ställen att vara på.
                            Enda gången jag ser dem är innan dem flyttas.
                            Jag menar så mycket inlägg är det inte....det ryms 2 dagars på samma sida.
                            Jag sover inte. Ni tror att jag sover men det gör jag inte, jag filosoferar.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                            Working...
                            X