varför är det bara vissa bilder däruppe som ändras lite då å då?? ulrika lipar tex ibland.....
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Omslaget (ett utkast)
Collapse
X
-
Inte ett dugg plåttrigt tycker jag.....
Nu ska jag krypa ner i sängen med en nyinköpt pocketbok,värmekudde och en kopp the..känner mig sjuk och ont i kroppen och halsen...tror lovers bakterie smet över till mig i lördags för det var då hon började bli dålig
Fast jag har släpat mig runt på en långprommis med alice i allafall
- Comment
Comment
-
Vad bra! Ska försöka släppa det där ett tag nu, ta en paus och göra nåt annat en stund.Originally posted by aliceInte ett dugg plåttrigt tycker jag.....
Nu ska jag krypa ner i sängen med en nyinköpt pocketbok,värmekudde och en kopp the..känner mig sjuk och ont i kroppen och halsen...tror lovers bakterie smet över till mig i lördags för det var då hon började bli dålig
Fast jag har släpat mig runt på en långprommis med alice i allafall
Trist att höra, att du med blivit sjuk. Tycker att var och varann människa är förkyld och har ont i halsen och hosta och allt möjligt..Emmis o jag har klarat oss hittills som tur är. Krya på dej, gå och vila så mår du nog lite bättre sen.
- Comment
Comment
-
Jävulskt snyggt!Originally posted by JessicaRabbitHar suttit nästan hela dan, det blev inte det jag tänkt från början..jag fick nya ideér och så här ser det ut just nu...detta är det sista utkastet.
Vad tycker ni?
Jag vet inte..är inte helt nöjd men det börjar väl arta sig?
"MINNEN" "kärlek" och dom orden blev ju himla bra....olika typsnitt...(minnen hade jag gjort lite bleka...kärlek starkt...osv..beroende på vad du kännt själv naturligtvis.....)...Jättefint JR!
Jag är optimist så jag behöver inte vara positiv.
- Comment
Comment
-
Tack snälla, vad glad jag blir!Originally posted by Klossan
Jävulskt snyggt!
"MINNEN" "kärlek" och dom orden blev ju himla bra....olika typsnitt...(minnen hade jag gjort lite bleka...kärlek starkt...osv..beroende på vad du kännt själv naturligtvis.....)...Jättefint JR!

Det var precis så jag tänkte göra först, gradera orden med olika styrkor och storlek (min första utkast var så), men i nästa version kom jag på det här istället..att låta orden liksom försvinna in i pappret på en del ställen. Och sen gjorde jag likadant med korset och ögat. Men jag ska fundera lite..kanske man kan jobba vidare på det där..göra en del ord lite starkare. Innan jag är nöjd är jag väl inne på utkast nummer 100 eller nåt.
Jag är så petig av mej, blir aldrig nöjd.
(fast det är kul samtidigt att utveckla och finputsa hela tiden men nånstans måste man ju bestämma sig för att vara färdig)
Så här såg mitt första utkast ut (tyckte det blev för plottrigt och korset var för stort osv)
- Comment
Comment

Comment