Tack för avstängningen på BB-forumet

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Fjällan
    Fj
    • Jun 2004
    • 24

    #1

    Tack för avstängningen på BB-forumet

    NU är det bara för mycket!
    Här blir jag inte borttagen som jag bett om ett antal gånger men inte fan blir jag det inte...men på BB-forumet för att jag velat ge en kompis en min msn. ....fy fan hur har du det med dubbelmoralen....
  • piopio
    Ett med forumet
    • May 2005
    • 9354

    #2
    Originally posted by Fjällan
    NU är det bara för mycket!
    Här blir jag inte borttagen som jag bett om ett antal gånger men inte fan blir jag det inte...men på BB-forumet för att jag velat ge en kompis en min msn. ....fy fan hur har du det med dubbelmoralen....
    Zzzzzz..
    I am always running around like a blue-arsed fly!!


    Comment

    • Fjällan
      Fj
      • Jun 2004
      • 24

      #3
      Fy fan

      Comment

      • alice
        Virrpanna
        • May 2004
        • 16521

        #4
        Gå och bada

        Comment

        • piopio
          Ett med forumet
          • May 2005
          • 9354

          #5
          Originally posted by alice
          Gå och bada
          Vi kanske ska skänka våran gula badanka..
          I am always running around like a blue-arsed fly!!


          Comment

          Working...