NU är det bara för mycket!
Här blir jag inte borttagen som jag bett om ett antal gånger men inte fan blir jag det inte...men på BB-forumet för att jag velat ge en kompis en min msn. ....fy fan hur har du det med dubbelmoralen....
Här blir jag inte borttagen som jag bett om ett antal gånger men inte fan blir jag det inte...men på BB-forumet för att jag velat ge en kompis en min msn. ....fy fan hur har du det med dubbelmoralen....
Gå och bada
Comment