Färger... (New: http://forum.tornevall.net/showthread.php?t=103853)

Collapse
X
  •  
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Olivia
    Stamg
    • Nov 2003
    • 0

    #1

    Färger... (New: http://forum.tornevall.net/showthread.php?t=103853)

    Att admin, moderatorer och vanliga dödliga forumister har olika färger på sina namn vet jag ju sen länge men där finns en ny jag inte lagt märke till förut. De är grå och i kursiv, ev. fetstil. Vad är det för "fel" på dem?
  • Lover
    Fastv
    • May 2004
    • 6484

    #2
    Tror det är nyregistrerade användare, om jag inte har fel *visslar*
    sigpic__________________

    Comment

    • Olivia
      Stamg
      • Nov 2003
      • 0

      #3
      Det var det jag trodde men om jag tittar på framsidan så har den senast registrerade samma blå färg som oss andra.

      Comment

      • Tornevall
        Developer Devil
        • Oct 2003
        • 22263
        • 🏛️ Owner

        #4
        Jag kan inte riktigt läsa trådar ordentligt just nu, men eftersom tråden handlar om färger och jag såg att nån skrivit om blått (Lynx är skit!) så kan jag bara säga:
        Användare med namn i grått/ljusgrått är användare som registrerat sig men har kontot obekräftat (mail-authen). Blått låter rätt och slätt som standardfärgen.

        Jag kommer nog svara på den här tråden igen sen när jag har hittat något mer grafiskt..
        ---

        Comment

        • Tornevall
          Developer Devil
          • Oct 2003
          • 22263
          • 🏛️ Owner

          #5
          Haha, nu hittade jag toppinlägget i den här tråden. Ja, grått är nyreggat/obekräftat.
          ---

          Comment

          • Olivia
            Stamg
            • Nov 2003
            • 0

            #6
            Tack Tomas.. ännu en färg att goja till den rödgröna röran med..

            Comment

            Sorry, you are not authorized to view this page
            Working...