Att admin, moderatorer och vanliga dödliga forumister har olika färger på sina namn vet jag ju sen länge men där finns en ny jag inte lagt märke till förut. De är grå och i kursiv, ev. fetstil. Vad är det för "fel" på dem?
Färger... (New: http://forum.tornevall.net/showthread.php?t=103853)
Collapse
X
-
Jag kan inte riktigt läsa trådar ordentligt just nu, men eftersom tråden handlar om färger och jag såg att nån skrivit om blått (Lynx är skit!) så kan jag bara säga:
Användare med namn i grått/ljusgrått är användare som registrerat sig men har kontot obekräftat (mail-authen). Blått låter rätt och slätt som standardfärgen.
Jag kommer nog svara på den här tråden igen sen när jag har hittat något mer grafiskt..---- Quote
Comment
Comment