Hänvisning: Hängmatta för fritt filosoferande

Collapse
X
  •  
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Mellon
    Paparazzi
    • Jun 2005
    • 3114

Hänvisning: Hängmatta för fritt filosoferande

Originally posted by mellis-bellis
    Jo,så ere´tyvärr...och det sorgliga är att de inte alltid vet vems ärende de springer eller varför,även de som tror sig verka för en god sak är tyvärr ofta bara lurade av sitt eget ego eller det allmänna egot.Om man tar för vana att ifrågasätta sig själv då och då,kolla om man springer sitt egos ärende,gör man kanske klokare val.....Kay Pollack säger att det vi gör, gör vi antingen utav Kärlek eller av Rädsla(rädsla att förlora makt tex),det är så man kollar både sig själv och andra ..........mycket blev D Själv springer jag Dilevas ärende å försöker sprida Kärleksbudskapet:kastkyss:
    Mycket bra iaktagelse Mellis, och fortsätt du med ditt Dileva-koncept. Det uppskattas

Rune, hur går det med flickorna som smygtittar på dig när du onanerar? Har du kommit på någon lösning för att bli av med dessa tjuvgluttare?
  • Rune
    Eremit och gammal grinig gubbe
    • Sep 2005
    • 7008

Sv: hängmatta för fritt filosoferande...

Originally posted by Mellon
    Nja, men det är ju inte en sån bra idé Det var ju Rune jag frågade, och han kan ju inte läsa våra PM vettu, din toka
    Du påstår du är så jävla intelligent.....och ändå så tror du på vad en sådan dum jävel som ****..du vet vem jag menar.....det visar på jävulsk dumhet..

skärpning Mellon...trodde det skulle bli skoj att surra med dig igen...men tror du på dom som ljuger som blåsvin så...visar det ju mer vem du är...
    Last edited by Rune; 2006-07-15, 22:50.

Comment

• Millan
      • Nov 2003
      • 19847

Originally posted by Runedin
      Du påstår du är så jävla intelligent.....och ändå så tror du på vad en sådan dum jävel som ****..du vet vem jag menar.....det visar på jävulsk dumhet..

skärpning Mellon...trodde det skulle bli skoj att surra med dig igen...men tror du på dom som ljuger som blåsvin så...visar det ju mer vem du är...
      Snälla...respektera att det är en hängmatta för att filosofera lite soft i...ta det som är mellan er i PM...vi andra vill ha lite soft stämmning här..

Comment

• Rune
        • Sep 2005
        • 7008

Originally posted by Millan
        Snälla...respektera att det är en hängmatta för att filosofera lite soft i...ta det som är mellan er i PM...vi andra vill ha lite soft stämmning här..
        ber om ursäkt...blev bara så¨less på alla påhopp jag blivit utsatt för under den senaste tiden....

bägaren rann över....ska bita ihop o va snäll

Comment

• Millan
          • Nov 2003
          • 19847

ber om ursäkt...blev bara så¨less på alla påhopp jag blivit utsatt för under den senaste tiden....

bägaren rann över....ska bita ihop o va snäll
          Tack Rune...jag vet att du är världens goaste kille

Comment

• Rune
            • Sep 2005
            • 7008

Va bra..hoppas ni kan börja om då...alltså på ny sida,vända blad typ
            det sitter faktiskt inte i mig just nu...försöker verkligen...även om sinnet rann nyss...men jag bad om ursäkt..

Comment

• Mellon
              Paparazzi
              • Jun 2005
              • 3114

lättare sagt än gjort..är fortfarande uppe i varv...efter dagens arbete...

ska ta en pilsner till så kanske jag går ner i varv..

skål..
              Hoppas att du inte kör bilen till jobbet imorgon bitti, för då kanske dom där flickorna (som håller holl på dig) änmäler dig. Tänk på det nu.

Comment

• Rune
                • Sep 2005
                • 7008

Hoppas att du inte kör bilen till jobbet imorgon bitti, för då kanske dom där flickorna (som håller holl på dig) änmäler dig. Tänk på det nu.
                ge dig..

Comment

• Tornevall
                  Developer Devil
                  • Oct 2003
                  • 22263
                  • 🏛️ Owner

Mannen, lägger du inte av nu dröjer det inte länge förrän vistelsen är helt över för din del. Låt nu hängmattan och resten av forumet förbli trevligt.

Edit: Detta är första och enda öppna varningen som kommer att utdelas.
                  Last edited by Tornevall; 2006-07-16, 00:04.
                  ---

Comment

• Mellon
                    Paparazzi
                    • Jun 2005
                    • 3114

Va tusan!

Jag skulle själv vilja vara i Runes kläder. Tänk att få bli beundrad av en massa tjejer som tittar på genom fönsterrutan när man spänner biceps framför spegeln

Comment

• Mellon
                      Paparazzi
                      • Jun 2005
                      • 3114

...jag blev raderad.......min 1:a du e raderad ...nä kanske va det min 2:a Grattis till mej iallafall haha
                      Haha, grattis!

Om din egna fria vilja att tycka om saker inte överensstämmer med vad som anses vara korrekt att "tycka" så raderas du i Mellanmjölkens Land.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                      Working...