Vem får sista ordet? Man får bara skriva en gång i denna tråd
Vem får sista ordet?
Collapse
X
-
-
TMM? Nej.. han har förverkat sin chans för man får bara skriva en gång i den här tråden
Eller.. klart man får skriva fler gånger.. men bara första gången är giltig *fniss* Men det finns en till likadan tråd där man får skriva hur många gånger man vill. BTW.. som ni ser så blev det JAG som fick sista ordet!
[CENTER][COLOR="Silver"](- Quote
Comment
-
Men... det här var ju ditt andra inlägg i tråden.Originally posted by SimsanTMM? Nej.. han har förverkat sin chans för man får bara skriva en gång i den här tråden
Eller.. klart man får skriva fler gånger.. men bara första gången är giltig *fniss* Men det finns en till likadan tråd där man får skriva hur många gånger man vill. BTW.. som ni ser så blev det JAG som fick sista ordet!
Mitt andra också för den delen så bortse från detta inlägg....
-"Jag har aldrig f- Quote
Comment
-
Smisk ska du ha för den där gröna färgen...Originally posted by SimsanTMM? Nej.. han har förverkat sin chans för man får bara skriva en gång i den här tråden
________
____
Comment
...............
sigpic
Comment