Fotbolls VM 2015.
Collapse
X
-
-
Och det är i så fall nog knappast den värsta lögn han har på sitt samvete...Tornevalls skribent med nio liv (inne p- Quote
Comment
-
Ja, det gick ju bra det här. Till slut.
Avancemang till kvartsfinal med god marginal. Det var flera minuter kvar av Brasiliens match de gjorde målet som tog Sverige till kvartsfinal.
Nu blir det ännu svårare om ett par dagar. Tyskland brukar vara svårslagna för Sverige i VM.-"Jag har aldrig f- Quote
Comment
-
Nu har jag kollat U21 killarna och dom skötte sig utmärkt, vann mot Italien med 2 - 1 trots att italienarna fick straff tidigt i matchen och en svensk blev utvisad, dom spelar i Tjeckien på, för oss vettiga tider. Dam-VM kan vi nog räkna som förlorat i och med att dom får Tyskland i åttondelen och som svenskorna spelat så är nog chanserna lika med noll.[B][FONT=Comic Sans MS][SIZE=3][COLOR=royalblue]"Den som alltid vet b- Quote
Comment
-
Just det, åttondelsfinal ska det givetvis vara. Det var länge sedan det var kvartsfinal direkt efter gruppspelet.
Jag har ärligt talat inga större förhoppningar om att nå kvartsfinal men inget är omöjligt.
Det är mycket snack om att det bara var tur att de gick vidare pga det sena målet av Brasilien. Men jag tycker det är lite fel att säga så. Allt hänger på i vilken ordning matcherna spelas. Hade Brasilien slagit Costa Rica innan Sveriges match mot Australien hade alla varit nöjda och glada att vi tagit oss vidare på egen kraft med ett stabilt oavgjort resultat.
U21 killarna har jag helt glömt bort, tack för rapporten Pålle.
-"Jag har aldrig f- Quote
Comment
-
Comment

Comment