Announcement

Collapse
No announcement yet.

Förlorad vän

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Förlorad vän

Har idag fått veta att Kattmamman Britt-Marie Lord har gått bort. För min del så känns det lite konstig jag pratade med henne tre veckor innan hon dog. Jag har ett par gånger sökt henne i bostaden ringt. Tack vare Vimzet så ringde jag skattemyndigheten idag. Jag hade hennes uppgifter. De talade om att hon somnade in den 20150610. Jag kommer att ringa Järfälla Kyrka bara för att få veta om hon är begravd eller flygit iväg med vinden. Jag tänkte först om vi skulle ge blommor på hennes grav. Men hon älskade katter och varför inte skänka en slant till Kattstallet och skriva Tornisarna. Hon kanske har sina katter där.
    ...............Änglatofflor. Lovetop

Det är en mycket tråkig nyhet att få ta emot så här!

Jag är jättegärna med på slanten, du får gärna meddela de av oss som vill vara med, vart vi skall skicka pengarna. Gärna även hur mycket som behövs.
    -

Comment

Jätte tråkig nyhet jag fick av dig Agge...Jag är också jätte gärna med på en slant...
      Goda vänner är som stjärnor....
      Du ser dem inte alltid, men du vet att de alltid finns där.

Comment

Trist att höra. Kattmamman var en skribent som hade mycket att ge på mer än ett forum.
        Tornevalls skribent med nio liv (inne på det fjärde)

Comment

Ja hon hade alltid en harmoni i allt hon skrev. En fantastisk personlighet helt klart
          -

Comment

Bra där Agge, jag är med på insamling till kattstallet
            Glöm alla dina bekymmer, imorgon kommer det nya

Comment

http://vallentunakattcenter.se/ hit har Kattmammans katter kommit men de finns inte kvar. Ska vi skänka en liten peng till dem?

Comment

Originally posted by Agge View Post
                http://vallentunakattcenter.se/ hit har Kattmammans katter kommit men de finns inte kvar. Ska vi skänka en liten peng till dem?
                Jag tycker ju Kattstallet då hon var med och startade det
                Glöm alla dina bekymmer, imorgon kommer det nya

Comment

Originally posted by vimzet View Post
                  Jag tycker ju Kattstallet då hon var med och startade det
                  Håller med.

Comment

Hej på er allihopa.
                    Som vanligt är jag lite på efterkälken och det här var ett riktigt trist besked att komma hem till efter att ha varit och jobbat nere i Skåne i två veckor.

Självklart är jag med på att ge katterna på Kattstallet en liten gåva.
                    -"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"

Comment

Jag skulle vilja veta vilka Klasson och Bernt och Mikael är.

Comment

Ingen aning vem dessa är..
                        Goda vänner är som stjärnor....
                        Du ser dem inte alltid, men du vet att de alltid finns där.

Comment

Det är bara jag, jag och jag.
                          Igår försökte jag föra över lite pengar till kontonumret du gav mig men jag lyckades totalkrascha datorn precis samtidigt så jag vet inte riktigt vad som hände med överföringen. Det finns inget spår av den hos min bank.

Men något verkar ha hänt i alla fall.
                          -"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"

Comment

Vad bra då vet jag Gason. Får hjälp av Wimzet i morgon hur vi sätter in och skriver och tar en kopia.

Comment

Själv har jag länge varit helt konfunderad över vem Asta Tornevall är.
                              Tornevalls skribent med nio liv (inne på det fjärde)

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X