Har idag fått veta att Kattmamman Britt-Marie Lord har gått bort. För min del så känns det lite konstig jag pratade med henne tre veckor innan hon dog. Jag har ett par gånger sökt henne i bostaden ringt. Tack vare Vimzet så ringde jag skattemyndigheten idag. Jag hade hennes uppgifter. De talade om att hon somnade in den 20150610. Jag kommer att ringa Järfälla Kyrka bara för att få veta om hon är begravd eller flygit iväg med vinden. Jag tänkte först om vi skulle ge blommor på hennes grav. Men hon älskade katter och varför inte skänka en slant till Kattstallet och skriva Tornisarna. Hon kanske har sina katter där.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Förlorad vän
Collapse
X
-
http://vallentunakattcenter.se/ hit har Kattmammans katter kommit men de finns inte kvar. Ska vi skänka en liten peng till dem?
...............Änglatofflor. Lovetop
- Comment
Comment
-
Jag tycker ju Kattstallet då hon var med och startade detOriginally posted by Agge View Posthttp://vallentunakattcenter.se/ hit har Kattmammans katter kommit men de finns inte kvar. Ska vi skänka en liten peng till dem?
Glöm alla dina bekymmer, imorgon kommer det nya
- Comment
Comment
-
Hej på er allihopa.
Som vanligt är jag lite på efterkälken och det här var ett riktigt trist besked att komma hem till efter att ha varit och jobbat nere i Skåne i två veckor.
Självklart är jag med på att ge katterna på Kattstallet en liten gåva.-"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"
- Comment
Comment
-
Det är bara jag, jag och jag.Originally posted by Agge View PostJag skulle vilja veta vilka Klasson och Bernt och Mikael är.
Igår försökte jag föra över lite pengar till kontonumret du gav mig men jag lyckades totalkrascha datorn precis samtidigt så jag vet inte riktigt vad som hände med överföringen. Det finns inget spår av den hos min bank.
Men något verkar ha hänt i alla fall.
-"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"
- Comment
Comment

Comment