Announcement

Collapse
No announcement yet.

Blä

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Subba
    I somras, när jag hade varit ute och spelat minigolf med mina kompisar (och jag förlorade gruvligt, som vanligt!) så gick vi till det intilliggande lilla minizooet och klappade både det ena och det andra; minigrisar, ankor och getter...

Micke, som kom släntrande lite efter mig, luktade på sin hand och utbrast sen: "Uusch, jag tycker att det nästan luktar kön", varpå jag tankspritt knäade fram till honom, slet åt mig hans hand och drog ett djuupt andetag och besviket utbrast "Näää, det gör det väl inte!?"

Sedan knäade jag framåt igen och efter ca 25 meter bröt jag ihop i skrattparoxysmer, när jag kom på vad jag hade gjort och sagt.

UbbaSubba är lite väl omedelbar ibland (läses "ofta")

hahahahahahaha, fan nu skrattar jag så mina katter flydde ut från vardagsrummet...!

Comment

Originally posted by Subba
      I somras, när jag hade varit ute och spelat minigolf med mina kompisar (och jag förlorade gruvligt, som vanligt!) så gick vi till det intilliggande lilla minizooet och klappade både det ena och det andra; minigrisar, ankor och getter...

Micke, som kom släntrande lite efter mig, luktade på sin hand och utbrast sen: "Uusch, jag tycker att det nästan luktar kön", varpå jag tankspritt knäade fram till honom, slet åt mig hans hand och drog ett djuupt andetag och besviket utbrast "Näää, det gör det väl inte!?"

Sedan knäade jag framåt igen och efter ca 25 meter bröt jag ihop i skrattparoxysmer, när jag kom på vad jag hade gjort och sagt.

UbbaSubba är lite väl omedelbar ibland (läses "ofta")

Var det manligt eller kvinnligt kön som handen luktade ???

Comment

Originally posted by msfantasia
        Var tvungen att googla och för er som tröttnat på ordet sperma får ni här lite nya ord för samma sak
        Det goda vita kisset Detaljsås Kebabsås Kladd Kukloska Kuksnor Kuksås Ollonbrus Remouladsås Sagg Sagge Sasche Sarre Sats Snoppsaft Sperma Vildhavre Vitsås Vuxensås Det vita guldet Vitt blod Taj
        jamen... msf, nu får du ta å gegga runt i kuksnoret med dina randiga op.handskar så du får gjort den där uppgiften till den tyska biologilärarinnan...

Comment

Var tvungen att googla och för er som tröttnat på ordet sperma får ni här lite nya ord för samma sak
          Det goda vita kisset Detaljsås Kebabsås Kladd Kukloska Kuksnor Kuksås Ollonbrus Remouladsås Sagg Sagge Sasche Sarre Sats Snoppsaft Sperma Vildhavre Vitsås Vuxensås Det vita guldet Vitt blod Taj
          Ja men det är ju egentligen ryggmärgsvätska. Jag brukar få hjälpa guben ibland när han blir överfylld av det. Det spänner så i ryggen säger han. då tappar vi ut litegrann och så mår han genast bättre.

Comment

Nu dog jag!

Comment

Var det manligt eller kvinnligt kön som handen luktade ???
              men det luktade ju inte kön !!

alltså måste det ha luktat hona (drar slutsatsen att subba inte brukar lukta på kvinnokön...)

Comment

Originally posted by Boubou
                jamen... msf, nu får du ta å gegga runt i kuksnoret med dina randiga op.handskar så du får gjort den där uppgiften till den tyska biologilärarinnan...
                Ursäkta Renate men jag trodde att mjölke var samma sak som sperma och därför bad jag brorsan gå in på toan med en kopp. Men tyvärr kunde jag inte använda hm gegget till något experiment eftersom jag var tvungen att ha det i min jämförelse när jag plockade svamp. Har nämligen från säkra källor fått höra att en viss svamp luktar likadant och jag ville inte riskera att plocka en sådant.
                Så därför har jag inte gjort min uppgift.

Comment

Originally posted by Bria
                  Ja men det är ju egentligen ryggmärgsvätska. Jag brukar få hjälpa guben ibland när han blir överfylld av det. Det spänner så i ryggen säger han. då tappar vi ut litegrann och så mår han genast bättre.
                  hahhahhahhaahaha

skrattar så jag gråter nu!!

Comment

Originally posted by Boubou
                    men det luktade ju inte kön !!

alltså måste det ha luktat hona (drar slutsatsen att subba inte brukar lukta på kvinnokön...)

Men hon undrar väl naturligtvis vilket kön det inte luktade, förståruväl?

Comment

• Originally posted by Bria
                      Den bästa idag

Comment

• Originally posted by Bria
                        *gråter*

Vinet har en boquet av muff.
                        å herregud vart ska detta sluta
                        sigpic__________________

Comment

• Originally posted by msfantasia
                          Ursäkta Renate men jag trodde att mjölke var samma sak som sperma och därför bad jag brorsan gå in på toan med en kopp. Men tyvärr kunde jag inte använda hm gegget till något experiment eftersom jag var tvungen att ha det i min jämförelse när jag plockade svamp. Har nämligen från säkra källor fått höra att en viss svamp luktar likadant och jag ville inte riskera att plocka en sådant.
                          Renate säger: men msf, det var det bästa jag hört - du får MVG för hela biologi kursen. hur kunde du få in allt det i ett litet arbete som detta ??

Comment

• Det var väldigt vad många det är som är inne och tittar i blä-tråden just nu... *spionerade lite*

Comment

• Originally posted by Lover
                              å herregud vart ska detta sluta
                              '

Jag ser en nedåtgående tendens i den här tråden så snart sätts en 18 års gräns för att få komma in och läsa här

Comment

• Originally posted by msfantasia
                                *skrattar så jag dööööör*
                                sigpic__________________

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X