Originally posted by Sandra
Announcement
Collapse
No announcement yet.
men dra då för f**
Collapse
X
-
ska du inte lipa lite så blir de perfekt!!Originally posted by lucinaNäääe det gör jag inte, inte så länge du är på ossOriginally posted by Tronicskit du i detOriginally posted by lucinaTronic , om du inte bryr dej varför är du på oss hela tiden då???
vad vi än gör här.
- Comment
Comment
-
Näe har tappat tråden helt nu *chockad*Originally posted by Tronicdu ska enbart va tyst lilla snorunge alice kan prata för sig självOriginally posted by SandraDetta börjar ju verkligen bli löjligt...är d nån som tar detta på blodigt allvar så e d ju du!!Originally posted by Tronichoppas ni drömmer mardrömmar hela högen!!Originally posted by SandraSäger som alice...kan vi inte sluta me detta nu, börjar ju spåra ur!
Vi ska ju kunna sova inatt oxå
Tycker inte om att du kallar alice för kärring!!!!
- Comment
Comment
-
lipar du redan eller hahaha puttifnask va de det elakaste du kom på jissesOriginally posted by Sandralägg ägg puttifnask!!!!!!Originally posted by Tronicdu ska enbart va tyst lilla snorunge alice kan prata för sig själv
- Comment
Comment
-
Näe men jag vill inte sjunka till din nivå :alternat: Tönt!!Originally posted by Troniclipar du redan eller hahaha puttifnask va de det elakaste du kom på jissesOriginally posted by Sandralägg ägg puttifnask!!!!!!Originally posted by Tronicdu ska enbart va tyst lilla snorunge alice kan prata för sig självFear is just a feeling. Fear can't kill you.

- Comment
Comment
-
Vad har vi gjort dej egentligen?Originally posted by TronicOriginally posted by lucinaNu får du väl ta o ge dej. Vad vill du starta med det här?
men skit du i det fattar du illa eller
Vaknat på fel sida/ätit björnkött eller huggorm?
♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

- Comment
Comment
-
men va sött hon kallar mig tönt när hon själv inget liv har åååhh puckoOriginally posted by SandraNäe men jag vill inte sjunka till din nivå :alternat: Tönt!!Originally posted by Troniclipar du redan eller hahaha puttifnask va de det elakaste du kom på jissesOriginally posted by Sandralägg ägg puttifnask!!!!!!Originally posted by Tronicdu ska enbart va tyst lilla snorunge alice kan prata för sig själv
- Comment
Comment
-
men bry dej inte ta hand om ditt eget liv innan du undersöker mittOriginally posted by lucinaVad har vi gjort dej egentligen?Originally posted by TronicOriginally posted by lucinaNu får du väl ta o ge dej. Vad vill du starta med det här?
men skit du i det fattar du illa eller
Vaknat på fel sida/ätit björnkött eller huggorm?
- Comment
Comment
-
Alltså..jag ser vad ni gjorde i hans tråd..började ju fjanta på om att de vart nog me död å sen nåt om varför ta död på nåt levande osv..blev ju fjant av en lr ett försök till en seriös diskussion ju..
Ser ni inte de själv om ni går in å läser den tråden så här i efterhand??
Klart att vi måste respektera de regler som gäller i ventilen..där om nåt borde vi väl hålla oss till ämnet??
Blonde, perverted and proud, kan det bli bättre ??
Vickan Äger dessa:
Marilyn Manson
Stockholm
Peta Wilson
London
Monaco
Gil.Grissom
- Comment
Comment

Comment