Originally posted by Tronic
Announcement
Collapse
No announcement yet.
men dra då för f**
Collapse
X
-
sedär va tebaka på lekis där du hör hemma kan du växa upp eller ska du va en skitunge hela livetOriginally posted by SandraJa visst va d sött. Pucko?? D är en chokladdryck!Originally posted by Tronicmen va sött hon kallar mig tönt när hon själv inget liv har åååhh pucko
- Comment
Comment
-
D är inte dina bekymmer...som sagt ville jag inte sjunka till din nivå!!!Originally posted by Tronicsedär va tebaka på lekis där du hör hemma kan du växa upp eller ska du va en skitunge hela livet
Fattar inte varför du ska va så himla otrevlig
Men men du e ju som du är!!
Fear is just a feeling. Fear can't kill you.

- Comment
Comment
-
Tycker just nu att det är du som kokar och inte bryr dig om andraOriginally posted by Tronicvarför ska jag bry mig om er va varför när ni o era hjärnor som måsta va kokta inte bryr er om mig o anfra personer på forumet
Men mig gör det inget..gorma på du
- Comment
Comment
-
ja o e glad att ja kan vara migsjälv de e ju ett fritt forum så ja skiter väll i va ni tyckerOriginally posted by SandraD är inte dina bekymmer...som sagt ville jag inte sjunka till din nivå!!!Originally posted by Tronicsedär va tebaka på lekis där du hör hemma kan du växa upp eller ska du va en skitunge hela livet
Fattar inte varför du ska va så himla otrevlig
Men men du e ju som du är!!
- Comment
Comment
-
kokar pfff jag e som lava nu om du bryr dej eller inte rör inte mej ett skitOriginally posted by aliceTycker just nu att det är du som kokar och inte bryr dig om andraOriginally posted by Tronicvarför ska jag bry mig om er va varför när ni o era hjärnor som måsta va kokta inte bryr er om mig o anfra personer på forumet
Men mig gör det inget..gorma på du
- Comment
Comment
-
känner mig jättefri kan säga o tycka va fan jag vil om er o vad ni gör underbart att berätta va otroligt irriterande ni är o va trött man är på erat tramserier o puckade puss på marvin o busan så jävla skönt o kuna berätta de med mina egna fria ordOriginally posted by SandraJaaa precis ett fritt forum ja!!!! Men d känns ju inte som så NU!
- Comment
Comment

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥
Comment