Originally posted by lucina
Announcement
Collapse
No announcement yet.
*****Kaffe tråden*****
Collapse
X
-
- Comment
Comment
-
Oj dåOriginally posted by LexieGjorde jag igår... på en del arbetspapper
Hoppas vi slipper åskan *åskrädd* Mugg på dej då 
, här blev det bara gårdags tidningen som fick en smak av kaffet hehe...Gillar inte heller åskan och jag vill inte den kommer när jag är hemma själv. Måste ringa ett par samtal också...bäst att göra det innan åskan kommer. Pratar inte i telefon då.
♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

- Comment
Comment
-
Kaffe er hvertfall bra å våkne på om morgenenOriginally posted by Lillesyrrankaffe är väl bra om man är sugen på nåt..för å dämpa sötsug å så va?
hadde ikke klart meg uten tror jeg 
men en gulrot hjelper bedre på søtsug da
Trø forsiktig!
i veien!
- Comment
Comment
-
Utan kaffe vaknar inte jag... Det är ett måste varje morgon. Gulrot är gott, speciellt med dip .. ;-)Originally posted by jakobineKaffe er hvertfall bra å våkne på om morgenen
- Comment
Comment
-
jag är inte nån kaffedrickare direkt. jagdricker kaffe lite då och då... det är gott men jag är långt ifrån beroende av d. då är sötsaker jobbigare men jag har lagt av med d ohc måste hitta nåt annat att stoppa i käften.. japp morot får d bliOriginally posted by jakobineKaffe er hvertfall bra å våkne på om morgenen
- Comment
Comment
-
jag vaknar oavett kaffe eller inte. så här tar jag d om jag känner för d. är väldigt dålig att få nåt i magen på morgonen... fast ett glas kall oboy är gottOriginally posted by FjällisUtan kaffe vaknar inte jag... Det är ett måste varje morgon. Gulrot är gott, speciellt med dip .. ;-)
- Comment
Comment

inomhus

Comment