Announcement

Collapse
No announcement yet.

*****Kaffe tråden*****

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by lucina
    Nu är kaffebryggarn igång så man strax får i sej lite fika ....
    .................................................. ..................................................

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

Comment

• Ska snart ta min andra

Comment

• Jag går ut nu ...ses om en stund

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

Comment

• Ha en skön kaffestund ute, här blåser det och är lite kyligt så jag tar inomhus

Comment

• Originally posted by Lexie
            Ha en skön kaffestund ute, här blåser det och är lite kyligt så jag tar inomhus
            Hahahaha spillde ut mitt kaffe inne och hämtar nytt... Här är det varmt kära Lexie så åska kommer säkert. Kramis ....

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

Comment

• Originally posted by lucina
              Hahahaha spillde ut mitt kaffe inne och hämtar nytt... Här är det varmt kära Lexie så åska kommer säkert. Kramis ....
              Gjorde jag igår... på en del arbetspapper Hoppas vi slipper åskan *åskrädd* Mugg på dej då

Comment

• Vilka klantar ni är. Jag spiller aldrig..

Comment

• Originally posted by Fjällis
                  Vilka klantar ni är. Jag spiller aldrig..
                  Haha... fast värre om det hamnar på tangentbordet, fast då brukar Busan vara medskyldig ;-)

Comment

Haha... fast värre om det hamnar på tangentbordet, fast då brukar Busan vara medskyldig ;-)
                    Det lyckas jag med ;-) Men nu är det längesen..

Comment

Gjorde jag igår... på en del arbetspapper Hoppas vi slipper åskan *åskrädd* Mugg på dej då
                      Oj då , här blev det bara gårdags tidningen som fick en smak av kaffet hehe...Gillar inte heller åskan och jag vill inte den kommer när jag är hemma själv. Måste ringa ett par samtal också...bäst att göra det innan åskan kommer. Pratar inte i telefon då.

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

Comment

• kaffe är väl bra om man är sugen på nåt..för å dämpa sötsug å så va?

Comment

• Originally posted by Lillesyrran
                          kaffe är väl bra om man är sugen på nåt..för å dämpa sötsug å så va?
                          Kaffe er hvertfall bra å våkne på om morgenen hadde ikke klart meg uten tror jeg
                          men en gulrot hjelper bedre på søtsug da
                          Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Originally posted by jakobine
                            Kaffe er hvertfall bra å våkne på om morgenen hadde ikke klart meg uten tror jeg
                            Utan kaffe vaknar inte jag... Det är ett måste varje morgon. Gulrot är gott, speciellt med dip .. ;-)

Comment

• Originally posted by jakobine
                              jag är inte nån kaffedrickare direkt. jagdricker kaffe lite då och då... det är gott men jag är långt ifrån beroende av d. då är sötsaker jobbigare men jag har lagt av med d ohc måste hitta nåt annat att stoppa i käften.. japp morot får d bli

Comment

• Originally posted by Fjällis
                                Utan kaffe vaknar inte jag... Det är ett måste varje morgon. Gulrot är gott, speciellt med dip .. ;-)
                                jag vaknar oavett kaffe eller inte. så här tar jag d om jag känner för d. är väldigt dålig att få nåt i magen på morgonen... fast ett glas kall oboy är gott

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X