Originally posted by Agge
Announcement
Collapse
No announcement yet.
*****Kaffe tråden*****
Collapse
X
-
Jag vet inte , eventuellt...men jag vet inte. skulle vara kul att se dig ;-)Originally posted by Agge
Jag hade det men såg inte det. Är du med i morgon eftermiddag jag ska titta på den då bilen.
Om han inte åker till dig och visar den...vet inte hur han tänkt sig..men han är jättetrevlig kan prata en del ibland men är en goo kille...
- Comment
Comment
-
Jag fick tunghäfta i telefonen. Men det här så här att jag vill eller ska ha den. Men hon på banken som brukar hjälpa mej med mina pengar har gått på semester. Men det skulle komma en annan person sa det. Men han kan ta min i inbyte. Den bilen jag har nu köpte jag kontant.
...............Änglatofflor. Lovetop
- Comment
Comment
-
Det löser sig nog ska du se...det är bra med plåt-cab iallafall för den kan man köre med även vintertid... (utan att den slits som en vanlig, och den håller värmen ordentligt) jag har en kompis som har en likadan som den här.Originally posted by AggeJag fick tunghäfta i telefonen. Men det här så här att jag vill eller ska ha den. Men hon på banken som brukar hjälpa mej med mina pengar har gått på semester. Men det skulle komma en annan person sa det. Men han kan ta min i inbyte. Den bilen jag har nu köpte jag kontant.
Och ingen fara...han Patrick vet inte vad tunghäfta är...det lider inte han av
- Comment
Comment
-
Joo visst...alltid kul att se vem som kan finnas där bakom nicket ju....men jag vet ingenting om nåt ännu..har lite på G imorrn. Täbyshopping med dottern, eller Dagtur till landet...eller socialtur till min 95 åriga tanta :razz: eller hemma och latar migOriginally posted by AggeMen det skulle vara kul att träffas
- Comment
Comment

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥
<----- cola just nu hehee
Comment