Melodifestivalvinnaren!
Collapse
X
-
Sv: Re: Melodifestivalvinnaren!
Ja idag mÄste man ju titta....
sen vÀntar jag till finalen igen.....för torsten ryker nog ikvÀll.[COLOR=purple][B][I]Jag sover inte. Ni tror att jag sover men det g- Quote
Comment
-
Sv: Melodifestivalvinnaren!
Jag zappade mellan en film sÄ jag sÄg alla bidrag....bara för att veta hur dom lÀt, och fÄ se totte.... Torsten kom bara av sig tvÄ gÄnger...och att han dök upp över huvud taget var stongt gjort för att vara honom.
HÄller han tro till finalen???
Jag gillade inte nÄn lÄt sÄ vÀrst....lite hÄrdrockarna , dead by april, utan vrÄlet mitt i mitten....det lÀt sÄ Ättiotal.
Och att kalla det schlagerfestival som AB gjorde....
det har vÀl hetat melodifestival i minst 10 Är vÀl??
VĂ€rst var ju jean banan......rena barnkanalen...
[COLOR=purple][B][I]Jag sover inte. Ni tror att jag sover men det g- Quote
Comment
-
HÄller med dig, skall bli intressant att se om Torsten hÄller en gÄng till och det var vÀl egentligen Torsten och Dead by April som var kvÀllens behÄllningJag zappade mellan en film sÄ jag sÄg alla bidrag....bara för att veta hur dom lÀt, och fÄ se totte.... Torsten kom bara av sig tvÄ gÄnger...och att han dök upp över huvud taget var stongt gjort för att vara honom.
Jag gillade inte nÄn lÄt sÄ vÀrst....lite hÄrdrockarna , dead by april, utan vrÄlet mitt i mitten....det lÀt sÄ Ättiotal.
[B][FONT=Comic Sans MS][SIZE=3][COLOR=royalblue]"Den som alltid vet b- Quote
Comment
-
Som vanligt missade jag spektaklet, lite mer Àn vanligt verkar det som.Jag zappade mellan en film sÄ jag sÄg alla bidrag....bara för att veta hur dom lÀt, och fÄ se totte.... Torsten kom bara av sig tvÄ gÄnger...och att han dök upp över huvud taget var stongt gjort för att vara honom.
AlltsÄ ... Jean Banan, Àr det nÄgon som upptrÀder i melodifestivalen under det namnet? PÄ allvar?
Nej, jag tÀnker inte leta pÄ Youtube för att höra hur det lÄter.
-"Jag har aldrig f- Quote
Comment
-
Nej du skall absolut inte leta efter Jean Banan, vÀrre dynga fÄr man leta lÀnge efter
Comment
-
Comment
-
[B][COLOR=#4b0082]
...............- Quote
Comment
-
BehÄllningen i kvÀll var vÀl Top Cats och i viss mÄn Timjan sen Àr ju alltid Di Leva kul att se pÄ, han förÀndras aldrig, utan Àr alltid sig lik
Dyngan som gick direkt till final skall vi inte tala om
Comment
-
Re: Sv: Melodifestivalvinnaren!
Kasst och dÄligt och dÄligt och kasst. Jösses vad var det som hÀnde dÀr?? Det bÀsta var nÀr Helena Bergström hÀrmade oss som tittade.:-) "vad har hon pÄ sig"?? "det kan vara 7 ...eller nÄt.. deltagare. Sen Àr det slut och dÄ sÀnds Babel" :-D[SIZE=4][COLOR=#0000cd][B]Jag- Quote
Comment
-
Jag missade hela uppspelningen..(tittade pÄ en film som vanligt.)..men sÄg en snutt av Ulrik Munter....nÀr dom körde genomgÄngen vid kvart över nio. Han Àr duktig tycker jag...lÄter lite som en gammal Bob Dylan. ja jag fÄr se pÄ finalen vilka som Àr kvar dÄ...[COLOR=purple][B][I]Jag sover inte. Ni tror att jag sover men det g- Quote
Comment
Comment