Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hjärtknipande

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hjärtknipande

Kan någon vara oberörd inför detta?
    "Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något"

Sv: Hjärtknipande

Originally posted by Pålle View Post
    http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyh....ab?start=1800

Kan någon vara oberörd inför detta?
    Nej, stackars stackars...blir så illa berörd när jag ser djur som blivit illa behandlade

Comment

Nej, det är omöjligt att inte tycka synd om dem.

Jag hittade den här lite längre videon om hundarna. Det verkar bli bättre för dem i alla fall.
      Amazing Videos, Funny Clips. Updated daily.
      -"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"

Comment

Åh jag fick tårar av filmerna.. Stackars djur, men slutet gott för dom här iaf.

Pålle du som har hund, har dom några muskler kvar i benen efter två år i burarna?

Jag tänker extra mycket på djuren nu i jultider. Och jag är medlem på katthem och Djurens rätt.

Förbjud djurtester!!

Mina raringar Rullis och Loiss, som är dotter till Rullis. Jag skulle bara ha en kisse, men när kattstallet ringde och jag fick höra att loiss var hennes dotter så vart det kört. Så klart hon skulle vara tilsammans med sin mamma..

rullis och loiss 030.JPG

Efter sju veckor är dom världens kompisar.
        Jag sover inte. Ni tror att jag sover men det gör jag inte, jag filosoferar.

Comment

Originally posted by kattmamman View Post
          Åh jag fick tårar av filmerna.. Stackars djur, men slutet gott för dom här iaf.

Pålle du som har hund, har dom några muskler kvar i benen efter två år i burarna?

Jag tänker extra mycket på djuren nu i jultider. Och jag är medlem på katthem och Djurens rätt.

Förbjud djurtester!!
          Tror att dom motionerar dem inomhus i djurstallar, kroppsligt måste dem ju vara i bra skick för att kunna användas i försök. Det ruggiga är att dom inte får leva ett för hundar naturligt liv och att man testar olika preparat på dem.
          "Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något"

Comment

Originally posted by Pålle View Post
            Tror att dom motionerar dem inomhus i djurstallar, kroppsligt måste dem ju vara i bra skick för att kunna användas i försök. Det ruggiga är att dom inte får leva ett för hundar naturligt liv och att man testar olika preparat på dem.
            Jaha, det kanske dom gör. Ja fy för sånt här.
            Jag sover inte. Ni tror att jag sover men det gör jag inte, jag filosoferar.

Comment

Vi får trösta oss med att alla inte verkar helt missnöjda med sin lilla bur.
              -"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
              Working...
              X