Announcement
Collapse
No announcement yet.
Hjärtknipande
Collapse
X
-
Sv: Hjärtknipande
Nej, stackars stackars...blir så illa berörd när jag ser djur som blivit illa behandladeOriginally posted by Pålle View Post
- Comment
-
Åh jag fick tårar av filmerna..
Stackars djur, men slutet gott för dom här iaf.
Pålle du som har hund, har dom några muskler kvar i benen efter två år i burarna?
Jag tänker extra mycket på djuren nu i jultider. Och jag är medlem på katthem och Djurens rätt.
Förbjud djurtester!!
Mina raringar Rullis och Loiss, som är dotter till Rullis. Jag skulle bara ha en kisse, men när kattstallet ringde och jag fick höra att loiss var hennes dotter så vart det kört. Så klart hon skulle vara tilsammans med sin mamma..
rullis och loiss 030.JPG
Efter sju veckor är dom världens kompisar.Jag sover inte. Ni tror att jag sover men det gör jag inte, jag filosoferar.
- Comment
Comment
-
Tror att dom motionerar dem inomhus i djurstallar, kroppsligt måste dem ju vara i bra skick för att kunna användas i försök. Det ruggiga är att dom inte får leva ett för hundar naturligt liv och att man testar olika preparat på dem.Originally posted by kattmamman View Post
Åh jag fick tårar av filmerna..
Stackars djur, men slutet gott för dom här iaf.
Pålle du som har hund, har dom några muskler kvar i benen efter två år i burarna?
Jag tänker extra mycket på djuren nu i jultider. Och jag är medlem på katthem och Djurens rätt.
Förbjud djurtester!!"Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något"
- Comment
Comment
-
Jaha, det kanske dom gör. Ja fy för sånt här.Originally posted by Pålle View PostTror att dom motionerar dem inomhus i djurstallar, kroppsligt måste dem ju vara i bra skick för att kunna användas i försök. Det ruggiga är att dom inte får leva ett för hundar naturligt liv och att man testar olika preparat på dem.Jag sover inte. Ni tror att jag sover men det gör jag inte, jag filosoferar.
- Comment
Comment

Comment