Announcement

Collapse
No announcement yet.

Litet kort avbrott

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Litet kort avbrott

Byter alldeles strax en 10-meters nätverkskabel mot en 20-meters på huvudanslutningen, så vi försviner en liten kort stund.
    -

Sv: Litet kort avbrott

Då var det klart! Då slipper vi förhoppningsvis fler manuella kabelbrott
    -

Comment

Inte för att vara sån, men vem var det tänkt skulle kunna läsa det där medan kabeln var utdragen ...

-"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"

Comment

Originally posted by gason View Post
        Inte för att vara sån, men vem var det tänkt skulle kunna läsa det där medan kabeln var utdragen ...

Hade mina funderingar också när jag första gången läste inlägget, men var inte riktigt så brutal som Gason
        "Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något"

Comment

Var det så att Gason lyckades besöka forumet under tiden som kabeln var urdragen?

Tanken var att jag skulle ha väntat 5-10 minuter till, men "teknikern" dök upp så hastigt att jag var tvungen att byta kabel så fort som möjligt. Det var väl 1-2 minuters marginal mellan inlägget och själva eventet.
          -

Comment

Originally posted by Pålle View Post
            Hade mina funderingar också när jag första gången läste inlägget, men var inte riktigt så brutal som Gason
            Hehe, fy på mig. Jag måste sluta vara så brutal jämt.
            Originally posted by TMM View Post
            Var det så att Gason lyckades besöka forumet under tiden som kabeln var urdragen?

Tanken var att jag skulle ha väntat 5-10 minuter till, men "teknikern" dök upp så hastigt att jag var tvungen att byta kabel så fort som möjligt. Det var väl 1-2 minuters marginal mellan inlägget och själva eventet.
            Självklart, jag behöver inga fjantiga kablar när jag surfar. Jag är modern och kör trådlöst.

Nåja, det där var inte riktigt sant ... Men det hade varit oerhört roligt på ett obegåvat sätt om det var sant.
            -"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
            Working...
            X