Byter alldeles strax en 10-meters nätverkskabel mot en 20-meters på huvudanslutningen, så vi försviner en liten kort stund.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Litet kort avbrott
Collapse
X
-
Sv: Litet kort avbrott
Hade mina funderingar också när jag första gången läste inlägget, men var inte riktigt så brutal som GasonOriginally posted by gason View PostInte för att vara sån, men vem var det tänkt skulle kunna läsa det där medan kabeln var utdragen ...

"Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något"
- Comment
Comment
-
Var det så att Gason lyckades besöka forumet under tiden som kabeln var urdragen?
Tanken var att jag skulle ha väntat 5-10 minuter till, men "teknikern" dök upp så hastigt att jag var tvungen att byta kabel så fort som möjligt. Det var väl 1-2 minuters marginal mellan inlägget och själva eventet.
-
- Comment
Comment
-
Hehe, fy på mig. Jag måste sluta vara så brutal jämt.Originally posted by Pålle View PostHade mina funderingar också när jag första gången läste inlägget, men var inte riktigt så brutal som Gason

Självklart, jag behöver inga fjantiga kablar när jag surfar. Jag är modern och kör trådlöst.Originally posted by TMM View PostVar det så att Gason lyckades besöka forumet under tiden som kabeln var urdragen?
Tanken var att jag skulle ha väntat 5-10 minuter till, men "teknikern" dök upp så hastigt att jag var tvungen att byta kabel så fort som möjligt. Det var väl 1-2 minuters marginal mellan inlägget och själva eventet.
Nåja, det där var inte riktigt sant ... Men det hade varit oerhört roligt på ett obegåvat sätt om det var sant.-"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"
- Comment
Comment

Comment